Хотілося розпочати нову тему, щоб кожен міг поговорити про нову колекцію Cartier - Clash de Cartier.
Кая Скоделаріо – це дівчина цієї нової кампанії. Вони випустили тизер-трейлер, де Кая грає двох різних особистостей, щоб показати подвійність колекції.
Instagram каже нам, що вони вже показували медіа-прев'ю під час Paris Fashion Week, але офіційний запуск відбувся 10 квітня 2019 року, спочатку у Парижі, а потім у всьому світі.
Дух колекції: подвійність форми та характеру, добре представлені новим глобальним обличчям кампанії; англо-бразильська актриса Кая Скоделаріо.
Clash de Cartier струшує естетичну спадщину Maison: гвоздики, намисто та клус-карре. Разом вони утворюють єдину ребристу сітку, яка стає новим ювелірним підписом Cartier, як її
представляють дизайнерські студії. Суперечливий дизайн характеризується гострими формами з м'яким нальотом, геометричними, але дуже жіночними лініями та вільним рухом.
В об'ємах та рельєфах, колах та квадратах колекція відрізнила схильність Maison до геометрії, яка сягає 1930-х років. Але це не повернення до класичного стилю, це нова
неокласична, унікальна, унісекс і химерна нова колекція, в завершальному вишуканому прикрасі Cartier.