LM Flying T 'Ice' має асиметричні сталагміти з діамантовою оправою, які посягають на купол із сапфірового скла та механізм. Кожен крижаний сталагміт відрізняється, відтворюючи випадковість природи. Тарпін черпав натхнення з поїздки на озеро Байкал у Південному Сибіру, де взимку озеро замерзає від краю до центру, доки не замерзне повністю. Пазурі алмазних сталагмітів не повністю захопили механізм та матовий лазуритовий циферблат, залишивши красу механізму та час видимими оку.
На відміну від більшості сучасних годинникових механізмів, які використовують радіальний та копланарний підхід до конструкції механізму, двигун LM Flying T використовує вертикальний та коаксіальний підхід, вздовж центральної осі організуючи загальну архітектуру повністю видимого механізму.
Для того щоб відображати час якомога точніше на похилому циферблаті на 50°, використовуються конічні шестерні для оптимальної передачі крутного моменту з однієї площини в іншу. Двигун Legacy Machine FlyingT з 280 деталей має запас ходу чотири дні.
Для версії "ICE":
Діаманти діамантового огранювання на обробці Ice: ~ 0,611 карата
Діаманти діамантового огранювання на заводних головках: ~ 0,138 карата
Діаманти діамантового огранювання на корпусі: ~ 1,402 карата
2 параїби на заводних головках: ~ 0,11 карата та 1 параїби на турбійоні: ~ 0,03 карати