Ця прем'єра була абсолютною несподіванкою, оскільки годинник авіаторського стилю до того ніколи не був спеціалізацією бренду Patek Philippe. Але, як виявилося, у музейних зборах фірми зберігаються два виготовлені компанією у 1936 році авіаторські прототипи. Строго кажучи, то був не годинник зовсім, а лише наручний навігаційний інструмент, що виглядає як годинник - сидерограф, який призначався для безпосереднього визначення географічних координат з результатів астрономічних вимірювань. Проте, пара сидерофафів 1936 року, зважаючи на все, виявилася дуже мало знайомим широкому загалу зразком брутального мілітаристського стилю в історії.

У сталевий 55-міліметровий корпус (найбільший корпус наручного годинника за всю історію марки) встановлено 19-лінійний механізм кишенькового хронометра, матовий чорний циферблат з мітками та стрілками, які, швидше за все, за прийнятими тоді стандартами були покриті радієвим люмінофором.
Новий годинник Calatrava Pilot Travel Time з 42-міліметровим корпусом з білого золота і темно-синім циферблатом на цьому фоні виглядає досить гламурно, але в порівнянні з рештою всієї колекції марки вони видаються найдосконалішим винятком з правил. Саме тому цей годинник чекає на блискуче майбутнє серед знавців та колекціонерів - звичайно, якщо Patek Philippe завтра не почне тиражувати цю ідею. Але навряд чи почне.

Новинка вийшла настільки цікавою та ефектною, що на її тлі трохи померкнули годинники іншого плану - цього разу бездоганно вписані в історію та традиції женевської марки. Новий годинник відзначений деталлю, що нечасто зустрічається в годиннику колекції марки - це циферблат, виготовлений з білого золота і вкритий чорною емаллю. Накладні мітки годинника також виготовлені з білого золота. Уся структура циферблату нагадує про класичні наручні хронографи марки, що випускалися в 1930-і роки.

Тьєррі Стерн - президент фірми РАТЕК PHILIPPE, зізнався, що після анонсу моделі його часто запитували: "А це точно зробили Ви? Серйозно?"
Прославившись своїм консерватизмом бренд, створивши авіаторський годинник, виявив себе майже провокаційно, здивувати пресу і гостей виставки їм справді вдалося. Адже не всі напевно знають, що 1936-го року було створено прототип, точніше кажучи два прототипи авіаційної моделі на основі калібру, розробленого 1912-го. Побачити один із цих екземплярів можна було лише в музеї. Колекціонерів вона давно цікавить, і багато хто нерідко просили президента зробити щось подібне у великому корпусі.
Ось і сталося!

Годинники вирішили, що оригінал 1936 був все-таки завеликий, цілих 55 мм в діаметрі, так що габарити новинки вирішили злегка зменшити. Зупинились на 42 мм. Ну і загалом початковий дизайн був дещо осучаснений. Ускладнення напрошувалося саме собою: індикація часу у другому часовому поясі льотчикам напевно не завадила б. Корпус зробили із золота не зі сталі оскільки марку все-таки треба тримати.
Коли початковий концепт був готовий Тьєррі Стерн сказав: "Давайте спробуємо, здивуємо публіку!"

Востаннє так було з моделлю 5960 у сталевому корпусі. Тоді задум був той самий: зробити годинник, який з нашим чином ніяк не в'яжуться, не втративши при цьому якості. Про такі моделі зазвичай відразу починається безліч розмов, і новинка винятком не стала.

Чи продовжать випускати такі моделі далі, побачимо. В цілому, впевнені модель буде рідкісна, і бачити її на чиїйсь руці ви будете її нечасто. Що вдієш така вже доля всіх виробів Patek.
