Нова модель Royal Oak Offshore Sebastien Buemi від швейцарського бренду годинника Audemars Piguet, як і випливає з її назви, присвячена молодому швейцарському автогонщику Себастьєну Буемі (Sebastien Buemi), який вже протягом трьох років є посланцем бренду.
швейцарський автогонщик Себастьєн Буемі (Sebastien Buemi), вже протягом трьох років є посланцем бренду Audemars Piguet
Корпус новинки з титану з піскоструминною обробкою та полірованими скосами, діаметром 42 мм, водонепроникний до 100 метрів. Восьмикутний керамічний безель, частково сатинований та частково полірований, на восьми гвинтах. Сапфірове скло на передній стороні корпусу та на його задній кришці. Циферблат чорний, з обробкою "Méga Tapisserie", тахіметричною шкалою на фланці, накладними часовими індексами, годинниковою та хвилинною стрілками, вкритими білим люмінесцентним складом.
Audemars Piguet
Sebastien Buemi Limited Edition 250
Ref. 26207IO.OO.A002CA.01
caseback
Audemars Piguet
Sebastien Buemi Limited Edition 250
Ref. 26207IO.OO.A002CA.01
Зверніть увагу, що хвилинна шкала забарвлена у колір Себастьєна Буемі, який присутній у його екіпіруванні – яскраво-жовтий.
Модель оснащена мануфактурним автоматичним механізмом Audemars Piguet 3126/3840, діаметром 29,92 мм, на 59 камінні, що складається з 365 деталей, із запасом ходу близько 60 годин, балансовою частотою 21600 напівколивань з годинником, годинами, функціями ), секунд (на малому боковому циферблаті на 12 годинах), дати (у круглій апертурі на 3 годинах), а також з хронографом (центральна секундна стрілка, 30-хвилинний лічильник на 9 годинах, 12-годинний лічильник на 6 годинах – усі стрілки червоні). Калібр чудово оброблений та декорований, зокрема, з використанням ручного кругового зернення, "Женевських хвиль" ("Côtes de Genève"), алмазного полірування. Ротор із 22-каратного золота.
Модель оснащена мануфактурним автоматичним механізмом Audemars Piguet 3126/3840, діаметром 29,92 мм, на 59 камінні, що складається з 365 деталей, із запасом ходу близько 60 годин, балансовою частотою 21600 напівколивань з годинником, годинами, функціями ), секунд (на малому боковому циферблаті на 12 годинах), дати (у круглій апертурі на 3 годинах), а також з хронографом (центральна секундна стрілка, 30-хвилинний лічильник на 9 годинах, 12-годинний лічильник на 6 годинах – усі стрілки червоні). Калібр чудово оброблений та декорований, зокрема, з використанням ручного кругового зернення, "Женевських хвиль" ("Côtes de Genève"), алмазного полірування. Ротор із 22-каратного золота.
Мануфактурний калібр Аudemars Piguet 3126/3840
Новинка випущена лімітованою серією 250 екземплярів і поставляється на чорному ремінці каучукового з титановою застібкою.
Трохи про Себастьєна Буемі: майбутній гонщик народився 31 жовтня 1988 року в місті Егль. Свою професійну кар'єру він розпочав у німецькій Формулі-БМВ (2004-2005 р.р.). Після участі в одному етапі Іспанської Формулі-3 у 2005 році, Буемі ганявся в Євросерії Формули-3 у 2006 році, закінчив чемпіонат на 11 місці. Він продовжив участь у 2007 році і за підсумками чемпіонату посів друге місце. Також він брав участь у Формулі-3 Мастерс та Гран-прі Макао. У сезоні 2006-2007 гонок А1, Буемі виступав за команду Швейцарії разом з Нілом Яні та Марселем Фасслером. Команда посіла 8 місце у чемпіонаті. 9 січня 2009 після укладання контракту з Toro Rosso він став першим за довгий час швейцарським пілотом Формула -1. Себастьєн Буемі є офіційним посланником Audemars Piguet