У 2013 році побачила світ нова модель Tourbillon Carrousel з оригінальним поєднанням і приголомшливим кінетичним контрастом. Турбійон та карусель є двома основними пристроями, призначеними для компенсації впливу гравітації на роботу механізму годинника. Вперше в історії годинникової справи Blancpain представляє годинник, в якому одночасно використовуються обидва ці ускладнення. Годинна мануфактура з Ле Брассю здійснила справжній технічний прорив, з'єднавши турбійон і карусель, два символічних для марки годинникових ускладнення, в одній моделі, оснастивши її «турбованим турбійоном, що парить» (у положенні «12 годин»), «паруючої» каруселлю (у положенні «6 годин») та індикатором дати (у положенні «3 години»). Погляд негайно приковують дивовижні подібності та відмінності між механізмами, як і їхнє заворожливе обертання. Дві незалежні каретки пов'язані між собою у вигляді диференціальної зубчастої системи, яка передає середню швидкість обох регуляторів на індикатор часу. Зовнішня заводна головка дозволяє зводити обидва барабани одночасно, причому ступінь заводу буде однаковим, завдяки чому годинник має виняткову точність поряд з практичним семиденним запасом ходу. Сапфірова скло на задній кришці корпусу забезпечує чудовий огляд цього унікального механізму, а також дозволяє бачити індикатор запасу ходу. На мануфактурі Blancpain не просто відродили карусель як часове ускладнення, а й ефективно удосконалили його, відкривши тим самим нові, безмежні перспективи. Є реальною альтернативою турбійону, карусель відрізняється принципом виконання покладеної на неї функції – компенсації впливу гравітації. Так, обидва пристрої мають одне призначення, але радикально відрізняються за конструкцією. Так, каретка турбійону пов'язана з барабаном за допомогою однієї зубчастої передачі. Це означає, що у разі розриву цієї механічної сполуки турбійон припиняє своє обертання. Карусель, у свою чергу, з'єднана з барабаном через систему двох зубчастих передач: перша постачає енергію, необхідну для роботи механізму спуску, а друга управляє швидкістю обертання каретки. Таким чином, різниця між двома системами полягає в складнішій конструкції каруселі і, відповідно, більшої кількості комплектуючих її компонентів. Забезпечення ж їхнього «мирного співіснування» в рамках одного годинника - справжній прорив, вперше здійснений майстрами Blancpain. На Blancpain завжди особлива увага приділяється обробці годинника. З боку циферблата крізь вирізане віконце погляду відкривається узгоджений рух компонентів механізму, в обрамленні тимчасової шкали, виконаної в техніці емальування "флінке" (flinqué). У цій же техніці декоровано і міст, що створює загальну естетичну гармонію. Зубчасті колеса виконані фацетованими в характерному для марки стилі. Така пильна увага до декоративного оформлення компонентів механізму надає цій моделі неповторної глибини. Новинка оснащена новим Калібром 2322 з ручним заводом розміром 35,3 мм у діаметрі та 5,85 мм за висотою. Механізм складається з 379 компонентів, включаючи дві нові спіралі кремнієві балансу. Цей годинник з 44,60-мм корпусом винятково комфортний в носці завдяки елегантному дизайну і невеликій товщині - всього 11,94 мм. Циферблат з його стриманою, лаконічною естетикою має шкалу, емальовану в техніці «гранфе» (grand feu) із золотими римськими цифрами. Ремінець зі шкіри алігатора з підкладкою alzavel оснащений потрійною складною застібкою, що забезпечує надійність та комфортність.