Останнє доповнення до серії Chopard Alpine Eagle XL Chrono 2024 може похвалитися значним діаметром 44 мм і висотою 13,15 мм. Корпус має виразну центральну частину у формі бочки та круглий безель, що нагадує ранні референси, але цього разу виготовлений з титану 5-го класу. Заводна головка, прикрашена компасною трояндою зверху, та кнопки хронографа, розташовані поруч із захистом заводної головки, виготовлені зі сталі Lucent. Годинник зберігає водонепроникність 100 метрів і включає сапфірове скло із захистом від відблисків з боку циферблату, з виставковою задньою кришкою, прикрашеною логотипом Alpine Eagle.
Текстурований циферблат із сонячним промінням, що має відтінок «Rhône Blue», отриманий за допомогою обробки PVD, черпає натхнення з райдужної оболонки ока орла. Він доповнений чорним зовнішнім фланцем із тахіметричною шкалою. Чорний тон повторюється на двох лічильниках годин і хвилин хронографа, розташованих на 3 і 9 годинах, а також меншому додатковому циферблаті на 6 годинах, призначеному для відстеження секунд.
Центральна секундна стрілка хронографа з родієвим покриттям, з противагою у формі орлиного пера, підкреслена червоним наконечником, мотивом, загальним для менших стрілок лічильника хронографа, також покритих родієм. Навпаки, стрілка для малих секунд набуває чіткого білого відтінку.
Покращена читаність, годинна та хвилинна стрілки у формі палички та накладні індекси вкриті родієм та оброблені Grade X1 Super-LumiNova для оптимальної видимості в умовах низького освітлення. Розташоване на 4:30 віконце дати завершує функціональний ансамбль.
Годинник Chopard Alpine Eagle XL Chrono заснований на автоматичному механізмі хронографа flyback 03.05-C, який може похвалитися сертифікацією хронометра COSC, що працює з частотою 28 800 напівколивань на годину і зберігає 60 годин енергії. Цей механізм із колонним колесом спроектований з односпрямованою системою передач для запобігання втраті енергії та оснащений вертикальним зчепленням для безперебійної роботи функцій хронографа. Зокрема, калібр 03.05-C оснащений пружиною балансу Variner, який забезпечує стабільність швидкості за рахунок компенсації змін інерції. Крізь задню кришку корпусу видно відкритий центральний ротор механізму, виготовлений із вольфрамового сплаву.