Виробник розкішного годинника Jaeger-LeCoultre у співпраці з двома провідними світовими дизайнерами, створили унікальний годинник для аукціону (RED). Сер Джонатан Айв і Марк Ньюсон виготовили єдиний у своєму роді годинник на честь благодійного аукціону (RED), заснованого Боно для залучення підприємців та звичайних людей для боротьби зі СНІДом. Айв і Ньюсон створили годинник Jaeger-LeCoultre Atmos 561 зі спеціальними червоними акцентами для аукціону (RED) та годинником Memovox Tribute to Deep Sea з незвичайним червоним циферблатом та логотипом (RED), вигравіруваним на задній кришці годинника. Усі виручені кошти з аукціону, що пройде 23 листопада у відділенні Sotheby's у Нью-Йорку, підуть на допомогу Глобальному Фонду боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією. Даніель Рідо, генеральний директор Jaeger-LeCoultre прокоментував співпрацю: «Це велика честь для Jaeger-LeCoultre бути частиною цього масштабного проекту та у співпраці з Sotheby's підтримувати фонд (RED), що бореться із справді важливими проблемами з 2006 року. Закликаючи на допомогу всі творчі здібності мануфактури та її досвід, перевидання нашого легендарного годинника, та ще за допомогою двох найбільших дизайнерів, має зробити фурор».
Годинник унісекс Jaeger LeCoultre Master Memovox Tribute to Deep Sea RED Tribute to Deep Sea RED
Референс: Tribute to Deep Sea RED
Просмотреть все часы
Jaeger LeCoultre в наличии
Jaeger LeCoultre в наличии