Сортувати за ціною Сортувати за: Сортувати за: Новинками Стан Тип Призначення Матеріал корпусу Покриття корпусу Форма корпусу Функції Тип циферблату Колір циферблату Браслет/Ремінець Водонепроникність
Україна +380964502000

Carl F. Bucherer представив нову конструкцію турбійону



Коли йдеться про інновації, «Carl F. Bucherer», ймовірно, не те ім'я, яке першим спадає на думку. Тим не менш, годинникова мануфактура з Люцерна може похвалитися низкою цікавих винаходів. Але, схоже, що Carl F. Bucherer, створюючи інтригуючі речі, не хоче піднімати навколо них багато шуму.

Цього року на "Baselworld" компанія представила нову класичну модель, "Carl F. Bucherer Manero Tourbillon Double Peripheral". На перший погляд годинник виглядає простим і елегантним. І тільки придивившись, ви починаєте помічати найцікавіші деталі.

Плід кількох років розробки, Manero Tourbillon Double Peripheral є першим в історії турбійоном з автопідзаводом. Але головне, що для цього годинника мануфактура створила турбійон нової конструкції.

Архітектура турбійону "Manero" відрізняється від усього, що ви бачили раніше. Як назвали його в компанії, «периферійний турбійон», є наступним кроком після турбійону, що ширяє. Зокрема, в його конструкції немає мостів, що утримують турбійон.

Зазвичай, в турбійоні вузол баланс-спіраль і спусковий механізм поміщаються в кліть, що безперервно обертається, яка допомагає нівелювати вплив сили тяжіння на регулюючий орган годинника. Класичний турбійон кріпиться до механізму із двох сторін: один міст зверху, один – знизу. Пізніше з'явився турбійон, що ширяє, прикріплений до основної платини одним мостом так, що з фронтального боку він виглядав ширяючим у повітрі. Але з боку механізму вся магія розкривалася.

У новому калібрі CFB T3000 від Carl F. Bucherer турбійон не має мостів... взагалі! Конструкція підтримується периметром трьома керамічними шарикопідшипниками, невидимими для спостерігача. Від цього турбійон виглядає справді плаваючим у повітрі.



Класичний турбійон обертається навколо своєї осі завдяки центральному рубіновому підшипнику на головній платині годинника, і ще одному - на мосту балансового колеса, (або - для турбійону, що ширяє, - тільки одному рубіну, встановленому на основній платині). У калібрі CFB T3000 каретка турбійону підтримується не в центрі, а на периферії, трьома мініатюрними підшипниками. Шарикопідшипники встановлені на пружинах, які працюють як амортизатори, та забезпечують кріплення механізму замість мостів.

Така конструкція дає більш стабільне з'єднання, точність і плавний хід каретки, а також створює разючий візуальний ефект, відкриваючи безперешкодний огляд турбійону як з боку циферблата, так і задньої кришки годинника.



Але є ще один нюанс ... Більшість турбійонів існує фундаментальна слабкість. Помістивши спуск в каретку, що обертається, вдається компенсувати позиційні помилки. Але, як правило, власник не може зупинити секундну стрілку і синхронізувати годинник з еталонним годинником до секунди. Тому неминуче, що більшість турбійонів, незважаючи на підвищену точність, не показують точний час.

Чого не можна сказати про механізм "Manero Tourbillon Double Peripheral". Він оснащений функцією зупинки секунд, що уможливлює точну установку часу. CFB T3000 - один із небагатьох турбійонів, який отримав сертифікат хронометра COSC.



Новий тип турбійону – не єдина інновація у калібрі. Палета та спускове колесо годинника виготовлені з кремнію і не потребують мастила, що дозволило захистити механізм від впливу магнітних полів та збільшити запас ходу до 65 годин. Кремнієві елементи дозволили механізму відповідати вимогам хронометра.

Нарешті система автопідзаводу забезпечується периферійним ротором, який обертається навколо механізму.

Периферійний ротор має кілька переваг, забезпечуючи більшу ефективність підзаводу ніж мікро-ротор. Також він відкриває огляд через задню кришку деталі механізму, які, в іншому випадку, були б частково закриті центральним ротором. Крім того, він економить місце, роблячи годинник на шар тоншим, хоча й не меншим у діаметрі. Периферійний ротор не є новою ідеєю для Carl F. Bucherer. Мануфактура почала використовувати периферійну систему автопідзаводу ще 2008 року. Технологію з тих пір, у тій чи іншій формі, перейняли інші виробники, включаючи Breguet і Jaeger-LeCoultre.

І все ж, хоч би якими технічно просунутими були "Manero Tourbillon Double Peripheral", вони залишаються класичним годинником. Корпус 43,1 мм досить тонкий, (всього товщиною 11,57 мм), і виконаний з 18-каратного рожевого золота з полірованими поверхнями. Форма корпусу у стилі колекції "Manero".




Нарочито мінімалістичний стиль гарантує, що вся увага буде привернена до однієї деталі, - неймовірного плаваючого турбійону, розташованого на 12 годин.

Зверху каретки турбійону знаходиться секундна стрілка, її тонка вершина переміщається за мініатюрною шкалою, що оточує турбійон.

Елегантний дизайн доповнює сріблястий циферблат із маркерами та стрілками із рожевого золота. Срібну поверхню циферблату прикрашає мотив «сонячного проміння», а маркери годинника позначені клиноподібними індексами. Циферблат покриває сапфірове скло з двостороннім покриттям антивідблиску.

Прикраса механізму поєднує класичний декор: женевські смуги, поліровані кути; та сучасні деталі, як графічні отвори на головному мості або чорний ротор - фірмовий підпис компанії "Carl F. Bucherer". Женевські смуги на головному мосту – одна з кількох деталей, якими можна милуватися через задню кришку із сапфіру.

До годинника додається коричневий ремінець із шкіри луїзіанського алігатора ручної роботи із пряжкою із рожевого 18-каратного золота.



Технічні деталі
Модель : Carl F. Bucherer Manero Tourbillon Double Peripheral
Reference: 00.10920.03.13.01
Діаметр: 43,1 мм
Товщина: 11,57 мм
Матеріал корпусу: 18-каратне золото рожеве.
Колір циферблату: сріблястий
Маркери: позолочені рожевим золотом
Люмінесценція: ні
Водонепроникність: 30 м
Ремінець: темно-коричневий зі шкіри алігатора із застібкою із рожевого золота

Механізм
Калібр: CFB T3000
Діаметр: 36,5 мм
Функції: Годинники, хвилини, секунди, турбійон
Товщина: 4,6 мм
Запас ходу: 65 год
Завод: автопідзавод з периферійним ротором
Частота: 3 Hz (21,600 пк/год)
Каміння: 32
Всього компонентів: 189
сертифікат хронометра COSC
Додаткові деталі: периферійний ротор автопідзаводу, периферійний турбійон, механізм зупинки секунд

Ціна : 72 300 доларів США
Початок продажів : листопад 2018 р.

Годинники
Вхід до особистої колекції

Реєстрація

Відновлення паролю