Компанія Corum була заснована в 1955 році годинником Гастоном Рі (Gaston Ries) і його племінником Рене Баннварт (René Bannwart) в місті Ла Шо-де-Фондс (La Chaux-de-Fonds). Вона досягла популярності та популярності, дотримуючись простої філософії - «чудова майстерність плюс нескінченний пошук новизни та краси». Логотип компанії - ключ, що символізує доступ до серця поціновувачів вартового мистецтва.
Історія Corum включає дві епохи. Перша починається із заснування компанії.
Рене Баннварт довго шукав відповідну назву для компанії і вирішив зупинитися на латинському слові "Quorum". Потім Рене Баннварт разом із дядьком вирішили спростити назву та з латинського слова утворили слово «Corum». Засновники компанії здивувалися, коли дізналися, що один екземпляр з першої години марки Corum придбав Уельський священик Філіп Корум. Ця подія була записана в книзі відвідувачів магазину.
Перший годинник, розроблений Баннвартом, вийшли у продаж у 1956 році. Цього ж року компанія брала участь на всесвітній виставці годинника у Базелі. Результат був дуже успішним.