Сортувати за ціною Сортувати за: Сортувати за: Новинками Стан Тип Призначення Матеріал корпусу Покриття корпусу Форма корпусу Функції Тип циферблату Колір циферблату Браслет/Ремінець Водонепроникність
Україна +380964502000

Код A. Lange & Söhne: розуміючи дизайн саксонського годинника



Коли у жовтні 1994 року відроджений вартовий будинок «A. Lange & Söhne» представив свій перший наручний годинник, реакція на них була одностайно позитивною. Щедрих похвал удостоїлися нові мануфактурні механізми, безпрецедентні на той час за своєю конструкцією та декором. Двадцять чотири роки тому калібр навіть найпростішої моделі з першої колекції Saxonia був одкровенням для преси та колекціонерів. Причини загального визнання “A. Lange & Söhne» сьогодні широко відомі - мельхіорова тричетвертна платина, золоті шатони, закріплені вороненими гвинтами, і, звичайно ж, майстерно гравірований балансовий міст.

Усі спостерігачі сьогодні помічають разючі деталі годинника «A. Lange & Söhne», деякі з яких були задумані майже 30 років тому. І все-таки, мало хто може пояснити, що робить їх унікальними. Наручний годинник бренду має несхожий на інших образ, який наочно ілюструє годинник як «Datograph» і «Lange 1». Але мова дизайну „A. Lange & Söhne» не настільки очевидний, як, наприклад, Royal Oak або Breguet.

Золотий перетин

Крім очевидних моментів, унікальність годинника мануфактури часто заснована на тонких деталях. Вони включають витончено сформовані вушка, елегантні ланцетоподібні стрілки, різьблені шрифти, а також гру між матеріалом корпусу і кольором циферблата, збалансованим заради естетичної привабливості.

A. Lange & Söhne Lange 1 Time Zone
A. Lange & Söhne Lange 1 Time Zone

Годинник "Lange 1" це, без сумніву, найвідоміша модель німецького бренду, вперше представлена в 1994 році. Знакові елементи дизайну, як асиметричний циферблат і велика дата з подвійною апертурою, натхненною годинником дрезденського Оперного театру «Semper Opera», перетворили цей годинник на ікону стилю.

У сучасній справі існує мало циферблатів, які були б легко впізнавані, як «Lange 1». На думку Карага Маккей, директора вартового департаменту Wallpaper, цей циферблат - справжня класика: «Ви легко дізнаєтесь дизайн «Lange 1» на переповненому годинниковому ринку. Мене завжди приваблювала абсолютна ясність їхнього циферблату – на перший погляд, їхні пропорції здаються трохи безладними, але загалом це працює чудово».

Круглий годинник зі зміщеним основним і додатковим циферблатом, індикатором запасу ходу та фірмовою великою датою відображають гармонійні пропорції золотого перерізу, який з давніх-давен вважався зразком естетичної рівноваги. Ці математичні співвідношення проявляються як у природі, і у дизайні і, зазвичай, роблять образ гармонійним.

Центри кіл основного циферблата, додаткового секундного та індикатора дати Lange 1 пов'язують рівнобедрені трикутники
Центри кіл основного циферблата, додаткового секундного та індикатора дати Lange 1 пов'язують рівнобедрені трикутники

Або візьміть зміщені донизу додаткові циферблати в «Datograph»… Всі знають, що їх розташували так, щоб вмістити збільшену апертуру дати. Але за цим стоїть естетична логіка, подібна до тієї, яку застосовують у фотографії… Вони встановлюють візуальний обрій, додаючи «гравітації» в дизайні, та забезпечуючи відчуття візуального комфорту.

Проте, Ентоні де Хаас, голова Департаменту з розробки продуктів «A. Lange & Söhne», підкреслює, що хоча теоретичний підхід до дизайну дуже важливий, він не є єдиним. «Ми розуміємо важливість золотого перерізу, але коли ми розробляємо дизайн, ми не робимо математичних розрахунків, щоб досягти його. Все оцінюється «на око».

І, здається, очі майстрів мануфактури ніколи не помиляються. Так, конструктивні вимоги для циферблатів Lange 1 невблаганні. Як пояснює Тіно Бобе, директор з виробництва: Існують дуже суворі правила для циферблатів «Lange 1». Центри кіл основного циферблата, додаткового секундного та індикатора дати пов'язують рівнобедрені трикутники. При цьому їх асиметрія збалансована та закріплена кільцем тексту по периметру циферблату».

За зміщеними вниз суб-циферблатами Datograph стоїть естетична логіка, подібна до тієї, яку застосовують у фотографії
За зміщеними вниз суб-циферблатами Datograph стоїть естетична логіка, подібна до тієї, яку застосовують у фотографії

Механічне серце

Крім деяких декоративних елементів, дизайн «A. Lange & Söhne» не починається зі створення красивих форм чи малювання характерних елементів. Він починається із проектування механізму. Але в компанії вірять, що конструктивність та естетика не повинні суперечити один одному. Тому візуальні дизайнери «A. Lange & Söhne» тісно співпрацюють з розробниками механізмів із самого початку створення нового годинника.

У складному початковому процесі дизайнери та інженери повинні «примирити» основну ідею з безліччю, начебто, незначних деталей, щоб узгодити технологію та естетику, традиції та сучасність. «Ми копаємо дуже глибоко, – каже Ентоні де Хаас, – Lange це, насамперед, механізм». Але, так само, як на зорі годинної справи антураж у вигляді гарного зовнішнього дизайну слідує за ним.

Механізм A. Lange & Söhne 1815
Механізм A. Lange & Söhne 1815

«Наші дизайнери думають про естетику ще при розробці механізму, – каже пан де Хаас, – тому що механізм має бути привабливим, так само як циферблат. Всі наші годинники мають сапфірову задню кришку, тому дизайнери повинні думати про те, щоб створити механізм, красивий за архітектурою, а не лише з погляду оздоблення».

Враховуючи захоплені відгуки про майже скульптурні калібри «A. Lange & Söhne», дизайнери механізмів чудово справляються зі своєю роботою. Енді Чжан, австралійський колекціонер і співзасновник інтернет спільноти «Lange Nation», так пояснює привабливість годинника: «Це великі механізми в масивному корпусі, через це виходить тривимірний ефект. І у них гарне оздоблення. Вони декоровані краще за «Patek», особливо хронографи». Але увагу Чжана привертає не лише механіка. Він виділяє дві моделі, особливі для нього: Richard Lange Pour le Mérite з емалевим циферблатом і Zeitwerk. Як він говорить про останнє: «Lange дуже гармонійно створює елегантність. Адже «Zeitwerk» - це просто механізм годинника, що стрибає, з індикатором запасу ходу і малою секундною стрілкою. Але коли ви дивитеся на пропорції, ви знаєте, що вам не набридне цей циферблат».

Міст у формі "t-shirt" - функціональна частина механізму, яка додає дизайну характеру
Міст у формі "t-shirt" - функціональна частина механізму, яка додає дизайну Zeitwerk характеру

Ентоні де Хаас відкриває завісу на деталі, які дозволили досягти такої позачасової привабливості: «Міст «t-shirt», (у формі футболки), як його називають у мануфактурі, з двома апертурами годин та хвилин – це функціональна частина механізму, тому з однієї боку знаходиться кріпильний гвинт, з другого - отвір з дорогоцінним каменем. Це функціональні елементи, але візуально, вони додають дизайну характеру. Ми випробували близько 500 мостів, доки не знайшли цю форму».

Підхід, що базується на механіці, пояснює ще одну відмінну рису сучасного дизайну «A. Lange & Söhne»: тричетвертну платину. Фердинанд Адольф Ланґе розробив її в 1864 році для підвищення стабільності та надійності механізму, і з тієї ж причини компанія продовжують використовувати її сьогодні.

Хоча багато винаходів Фердинанда Адольфа Ланге стали символами саксонської годинної справи та використовуються іншими виробниками, «A. Lange & Söhne» знайшли свій підхід до естетики механізму. Їхня тричетвертна платина включає криві та вирізи, які не є функціонально необхідними, (якщо не вважати необхідністю відкритий вид на спуск з гравірованим вручну балансовим мостом, і можливість зробити мікроскопічно досконалий англаж). Також характерна архітектура хронографа "Lange" - яскравий ансамбль кривих, які можна назвати німецькими, в порівнянні з французьким стилем, скажімо, в "Lemania" або "Breguet". Навіть важіль зчеплення хронографа має зовсім звичайний вигляд, характерний лише «A. Lange & Söhne».

Архітектура хронографа "Lange" має яскравий ансамбль "німецьких" кривих, які відрізняються від французького стилю.
Архітектура хронографа "Lange" має яскравий ансамбль "німецьких" кривих, які відрізняються від французького стилю.

«Це нефункціональні вимоги; ми робимо їх виключно для естетики, – каже Роберт Хоффманн, керівник команди «Zeitwerk», – Для нас важливо, щоб механічне серце годинника було красивим – у цьому весь A. Lange & Söhne». Він перераховує ще кілька візуальних ефектів у механізмі «Zeitwerk», які стали відповіддю на технічні проблеми: «Стрибкам, що стрибають, необхідні масивні стрибки енергії, а це означає, що нам потрібен спуск з постійною силою – як ремонтуар, який рівномірно подає енергію на спуск. При цьому міст ремонтуара може мати Т-подібну форму, але ми вирішили надати йому форму якоря з безліччю вигинів, тому що вона виглядає краще. Також ми вирішили використати воронену пружину постійної сили, яка додає механізму глибини та колірного контрасту».

«Хоч дизайн починається зсередини, це не означає, що зовні потрібно просто накидати індикатори в місцях, що відповідають механізму, - зауважує глава виробництва, Тіно Бобе, - Розробка кожної моделі це довгий «пінг-понг» між технічною архітектурою калібру і зовнішньою естетикою. У нас обидві ці команди працюють пліч-о-пліч, а іноді й борються між собою, щоб досягти найкращого рішення».

Можливо, найяскравішим прикладом єдності та боротьби двох команд задля кращого рішення була розробка Zeitwerk. Цей годинник був першою спробою бренду показати чудові технічні інновації з боку циферблату. Історично цифрова індикація часу з'явилася ще в кишеньковому годиннику у вигляді вертикально розташованих вікон, та й велика дата була цифровою. Але різниця полягала в масштабі (щоб цифри було легко читати без окулярів), і в тому, що «Lange» хотілося, щоб час читався зліва направо, як на електронних цифрових дисплеях.

Механізм Zeitwerk
Механізм Zeitwerk

«Ідея читання зліва направо змінювала все, – каже пан де Хаас, – Адаптувати традиційний підхід до дизайну механізму було неможливо. Це був дуже тернистий шлях. Нам довелося створити зовсім новий годинник. Для одного моста ми пробували близько 500 різних варіантів, перш ніж досягли чогось пропорційного і ненудного, і що не додавало товщини годинникам... Напрямок читання також визначив положення заводної головки на 2 години. Ми не намагалися приховати той факт, що не змогли зберегти його у нормальному становищі на 3 години, натомість вийшла така характерна особливість”.

Колекціонер і годинниковий історик, Пітер Чонг, який заснував «Lange Owners Group» у 1990-х роках, а сьогодні редактор «Deployant», згадує: «Це був сміливий та авангардний годинник - за стандартами годинного дизайну того часу (2009 р.), а не лише за стандартами Lange. Але для мене відсутність стрілок - це просто інший діалект. Вони схожі на далекого родича для інших колекцій годинників».

Тим не менш, у «Zeitwerk» є одна спільна риса з іншими проектами «Lange» - це драматична грань між простотою та складністю, балансом та асиметрією. Якщо придивитися, вона присутня практично у всіх годинах, - від навмисне асиметричних "Lange 1" і "Richard Lange Jumping Seconds", до симетричного на перший погляд "Datograph Auf/Ab". А як скаже вам будь-який дизайнер або архітектор, це дуже складний трюк.

Richard Lange Jumping Seconds Асиметричний циферблат Richard Lange Jumping Seconds

Несерійний дизайн

Як говорить Патрік Чіа, засновник першого дослідницького центру з промислового дизайну в Сінгапурі: «Промисловий дизайн зазвичай вимагає оптимізації, щоб зробити виробництво дешевшим, швидшим і універсальнішим». Однак «Lange 1 Moon Phase», які йому запропонували оцінити, він називає «не оптимізованими у жодному вигляді чи формі». Найдрібніші і навіть мікроелементи на циферблаті і під задньою кришкою - римські цифри, зірки на місячному диску, шатони на тричетвертній платині, гравірований балансовий міст - все виняткової, несерійної якості.

Lange 1 Moon Phase Lange 1 Moon Phase

Особливо разючими йому здалися прямі кути рамки в апертурі дати. «Округлений кут був би «зручнішим» для промислового дизайну, - каже він, - Такі деталі створюють для власників годинника дуже особистий досвід, відкриваючись тільки при уважному розгляді або в несподівані моменти, наприклад, за кермом автомобіля. Випадковому спостерігачеві такі деталі практично неможливо розглянути.

«Тут дуже важливий масштаб, як і відстань, з якої об'єкт зазвичай розглядають, – каже Карін Краутгартнер, дизайнер з Амстердама, – можуть знадобитися нескінченні спроби, малюнки та прототипи. І візуальний баланс не обов'язково співпаде із реальним балансом. Іноді він створюється завдяки оптичній ілюзії – і тоді ви просто знаєте, що це правильно.

Факт, який знають усі інженери та дизайнери «Lange», це, що за всієї технічної суворості їхньої роботи, «досконалої недосконалості» не можна досягти шляхом математичних обчислень. Як зазначає Краутгартнер: «Занадто часто у сучасному дизайні люди лише малюють, але не виконують роботу; якщо у процесі немає ручної праці, у кінцевому продукті це проявляється як недолік». Судячи з годинника, дизайнери «A. Lange & Söhne» роблять і те, й інше.

Є й інші деталі, характерні для всіх годинників «Lange», які стали відмінною рисою бренду.

Закрийте очі і потримайте на долоні будь-який годинник Lange. Вони трохи важчі, ніж у інших брендів, (наприклад, Datograph Auf / Ab важить 150 грамів). Ця вага виникає через матеріал корпусу і його товщини. З усе ще закритими очима, переверніть годинник: відчуйте прямі бічні стінки корпусу, масивні вушка з впевненим вигином, гладкий безлір відполірований і глибоке гравіювання на задній кришці.

Перші прототипи корпусів A. Lange & Söhne
Перші прототипи корпусів A. Lange & Söhne

Як каже Ентоні де Хаас: «Гюнтер Блюмлейн сам узяв напилок і зробив кут на перших латунних прототипах, виготовлених швейцарським виробником корпусів», - додаючи, що пан Блюмлейн приділяв особливу увагу, щоб годинник «Lange» відрізнявся від конкурентів, і у швейцарських годин немає таких вушок. «Пан Блюмлейн також вирішив, що борозенка на корпусі має бути відполірована. Це означало, що вушка та основний корпус мали оброблятися окремо, а потім спаюватись разом». Така конструкція призвела до того, що корпуси «Lange» стали товстішими і важчими, ніж інші сучасні люксові годинники, і ще однією важливою рисою всіх творінь бренду.

До речі, три десятиліття тому, коли Блюмлейн та його колеги розробляли перший годинник «Lange», вага була важливим параметром. Не тільки для самих годинників, але також для пряжок на ремінцях. Коли у пана де Хааса запитали про дивну горизонтальну смужку на пряжках «Lange», яка, здається, не має жодної мети, він пояснив, що вона забезпечує міцність, - «типово німецька деталь, яку роблять із самого початку».

Вага є також рисою, яку споживачі часто прирівнюють до довговічності. Це означає як відчуття якості, а й сталість стилю.

Горизонтальна смужка на пряжках «Lange» – типово німецька деталь, яку роблять із самого початку
Горизонтальна смужка на пряжках «Lange» – типово німецька деталь, яку роблять із самого початку

Шрифт німецьких граверів

Вибір шрифтів є більш складним питанням, ніж форма літер та спосіб їх написання. Про це дуже добре відомо дизайнерам та спеціалістам з брендингу - адже через тонку мову засічок, жирність шрифту та кернінг передається підтекст інформації. Наприклад, слово «яблуко» англійською… Просте розташування літер – «apple» – викликає в уяві фрукт. А тепер напишіть його з великою «A» та шрифтом «Avenir», розробленим Адріаном Фрутігером у 1988 році, і його значення миттєво перетвориться з фрукта на блискучі електронні гаджети американського промислового гіганта. Важливість шрифтів стає ще більшою, якщо текст використовується як логотип: наприклад, NASA, Coca-Cola або Facebook.

«A. Lange & Söhne» - це компанія з довгою і легендарною, але уривчастою історією, яка вирішила представити альтернативу швейцарським годинникам. І всі ці натяки приховані у виборі фірмових шрифтів - жирний текст із великих літер, з гострими лініями та засічками, має яскравий історичний та німецький характер.

Шрифт Lange був створений на замовлення і має яскравий історичний та німецький характер
Шрифт Lange був створений на замовлення і має яскравий історичний та німецький характер

Сила цього тексту відразу очевидна для художниці Джулі Краліс, яка ілюструє годинник. «Цей текст оформлявся з такою ж ретельністю, що й інші елементи дизайну, тому він легко інтегрується у стиль та філософію бренду. Я помітила, що в деяких годинниках шрифти іноді підбираються за залишковим принципом, або просто копіюються з історичних моделей».

Візуальна цілісність текстів “A. Lange & Söhne» зрозуміла навіть тим, хто не знайомий з його годинником та традиціями. Наприклад, Енні Нгуєн, арт-директор з графічного дизайну з Лос-Анджелеса, побачивши годинник «Lange», легко вгадала цінності вартового будинку: «Їхня ідентичність говорить про спадщину. Логотип із засічками, розташований по дузі, каже «класичний» та «традиційний», як і цифри на циферблаті. Вони класичні, але в жодному разі не застарілі. Зовнішній вигляд шрифту, а також те, як і де він використовується на циферблаті та механізмі, демонструють увагу та свідомість його вибору. Дуже цікаво, наскільки продуманий дизайн цього годинника».

Проте порівняно із загальною історією «A. Lange & Söhne», логотип компанії щодо молодий. Хоча арочний текст використовувався в кишеньковому годиннику «Lange» ще наприкінці 19 століття, логотип такої форми був представлений лише при запуску 1994 року. Його дизайн має глибокий зміст, а вигляд і розташування літер створюють численні посилання до історії бренду та годинника, який він виробляє.

За словами Ентоні де Хааса, чудова друкарня бере свій початок з витоків самого бренду і приписує цю заслугу генію Гюнтера Блюмлейна: «Г-н Блюмлейн разом із Уолтером Ланге та деякими колегами, як Курт Клаус та вчений Рейнхард Мейс, зуміли створити унікальний образ та якість годин, у яких шрифти були лише невеликою частиною».

Схоже, що шрифт «Lange» було створено на замовлення, виходячи з шрифту «Engravers» 1899 року, розробленого Робертом Вібкінгом. А для бренду, котрий як «A. Lange & Söhne» виробляє власні годинникові калібри, рішення представляти себе унікальним шрифтом, набагато більш підходящий вибір, ніж стандартні варіанти. Більше того, вони вибрали шрифт, який виник під натхненням від гострих різців для машинного гравіювання, і до того ж німецької. Адже сам Вібкінг також народився у Німеччині та працював гравером.
Амперсанд - невеликий, але потужний символ, що говорить про традиції та спадкоємність, а також про досконалість у науці та техніці годинної справи
Амперсанд - невеликий, але потужний символ, що говорить про традиції та спадкоємність, а також про досконалість у науці та техніці годинної справи

Але в жодному іншому елементі ідентичність «Lange» не виявляється чіткіше, і не впізнається так швидко, як в амперсанді, з його плоским верхом та потовщеними вигинами. «На перший погляд він ніби вибивається зі стилю, маючи набагато яскравіший характер, ніж літери та цифри, що його оточують. Хоча він з'явився лише у 1994 році, але, гадаю, що його форма дуже нагадує історію бренду», - зазначає Пітер Чонг, погоджуючись, що цей амперсанд став настільки вагомою деталлю, що міг би бути логотипом бренду.

«У цьому амперсанді відчувається сильний вплив арт-нуво, європейського художнього руху рубежу 19-го та 20-го століття, який мав величезне значення для розвитку прикладного мистецтва та дизайну, - каже він, - Він також вказує на період великих змін для самої компанії . У цей час Річард і Еміль Ланге, сини засновника Фердинанда Адольфа, вивели бренд на світову сцену, продемонструвавши технічну та художню майстерність, що втілилася в таких годинниках, як «Centennial Tourbillon», представлений на Паризькій всесвітній виставці у 1900 році, та «Grand Complica . 42500» - у 1902».

Grand Complication No. 42500, 1902 р.
Grand Complication No. 42500, 1902 р.

Але навіть у використанні унікальних шрифтів бренд не стоїть на місці. Ентоні де Хаас зазначає, що в 2012 році компанія представила модифіковану версію Engravers для Grand Lange 1 - вона трохи тонша і сучасніша. «Відмінність у них невелика, але ви можете легко побачити різницю, коли покладете поряд стару та нову модель. Ми вводимо новий шрифт поступово, в міру оновлення моделей».

При всій увазі до дизайнерських дрібниць, «A. Lange & Söhne» не втратили велику перспективу у вигляді чіткості та функціональності годинника. Тому шрифти бренду також враховують утилітарну мету – зручність читання. Візьмемо, наприклад, «1815 Chronograph», годинник з безліччю функцій, складний, навіть за стандартами німецької мануфактури. Але, за великої кількості тексту та інформації, їх циферблат залишається розбірливим, значною мірою завдяки стилю та розташування тексту.

Циферблат Chronograph 1815 при розмаїтті тексту та інформації залишається розбірливим
Циферблат Chronograph 1815 при розмаїтті тексту та інформації залишається розбірливим

Як пояснює, Тіно Бобе, модель виникла під натхненням від кишенькового годинника 19-го століття. Цей факт, і те, що в деяких місцях шрифт дуже тонкий, унеможливлює використання накладних індексів, оскільки їх довелося б «модифікувати або скомпрометувати якість виконання», на що в компанії йти не готові. Тому в "1815" використовуються специфічні для цієї колекції шрифти та індекси. «Ви можете помітити, що цифри тут жирніші, ніж зазвичай, а засічки трохи коротші і квадратніші, - зазначає Пітер Чонг, - Ці невеликі зміни не лише покращують читаність, але й створюють особливий характер годинника. Порівняйте їх із накладними римськими цифрами в «Lange 1» - вони теж перебірливі, але зовсім інакше».

Натхнення історією

Коли 1994 року «A. Lange & Söhne» вирішили створювати кращий у світі годинник, багато з того, що робила компанія, мало історичне коріння. Наприклад, вона першою застосувала фузейно-ланцюговий механізм у наручному годиннику.

A. Lange & Söhne Datograph Auf/Ab з люмінесценцією
A. Lange & Söhne Datograph Auf/Ab з люмінесценцією

«Опиратися на спадщину дуже важливо, - каже Карін Краутгартнер, - оскільки вона виражає цінності бренду, що глибоко вкоренилися. Крім того, така історія представляє багатство ідей та деталей, з якими може працювати дизайнер. Однак, – попереджає вона, – це не означає, що потрібно просто копіювати минуле».

І це основна проблема таких продуктів, як брендовий годинник, - зробити його релевантним для сучасного споживача. Незалежно від того, наскільки чудово вони зроблені, годинник повинен бути здатним легко вписуватися у повсякденне життя свого власника. В іншому випадку годинникові майстри ризикують стати «охоронцями артефактів».

Це завдання, про яке постійно пам'ятає команда дизайнерів «Lange», – каже пан Хаас. «Ми прагнемо робити сучасні речі, але не хочемо форсувати цей процес. Наприклад, Zeitwerk має цифрову індикацію часу, але зроблену в традиційному стилі. Сучасний світ впливає наших співробітників. Вони читають та дивляться на речі в Інтернеті. Потім щось із цього впливає на годинник, але годинникове мистецтво «Lange» завжди залишиться класичним».

«У Lange, здається, розуміють, які прикладні мистецтва, оздоблення, візерунки та форми відображають їхню спадщину, - вважає Карін Краутгартнер, - Крім того, вони зробили дещо абсолютно необхідне: адаптували їх до нових матеріалів і технологій». З нею згоден і Ерік ван дер Грінд, засновник "Watches of Switzerland", дистриб'ютора "A. Lange & Söhne» в Австралії: «Це дуже традиційний бренд, але інноваційний у багатьох відношеннях. У певному сенсі почати з нуля в 1994 році мало свої переваги, порівняно з роботою на одній і тій же фабриці з 1900-х. Вони прогресивні і вірні традиціям, водночас завжди прагнуть досконалості. Вони нічого не роблять, якщо не впевнені, що зможуть зробити це дуже добре. Тут немає місця компромісу».
Інші новини по темі
Високе годинникове мистецтво: астрономічний годинник
06.11.2023 Високе годинникове мистецтво: астрономічний годинник

В цій статьї ми розповімо Вам про найскравіші годинники Vacheron Constantin, які механічно відтворують повний календарь с астрономічними функціями.

Читати далі
Краса та досконалість годинника Oyster Perpetual Day-Date 36
05.10.2023 Краса та досконалість годинника Oyster Perpetual Day-Date 36

ЧАС, ВІДЗНАЧЕНИЙ ЕМОЦІЯМИ

У цих версіях моделі Day-Date 36 компанія Rolex привнесла несподіваний творчий поворот до однієї зі своїх культових моделей. Відображаючи щодня нову емоцію, годинник вносить елемент спонтанності у повсякденне життя власника і дозволяє йому вкласти у покази часу свій мінливий настрій.

Читати далі
Годинник Oyster Perpetual Day-Date 40: детальний огляд
05.10.2023 Годинник Oyster Perpetual Day-Date 40: детальний огляд

Годинник, який носили найвпливовіші люди світу!

Читати далі
Годинники
Вхід до особистої колекції

Реєстрація

Відновлення паролю