У вересні 2012 року відому годинникову марку Maurice Lacroix було нагороджено двома престижними нагородами в області реклами за компанію із запуску нового годинника Pontos S.
Першу з цих нагород було вручено на початку вересня, а саме 6 числа у Цюріху в категорії «Соціальні медіа» за кампанію The French Job у рамках премії Corporate Communications Award, яка з 2005 р. щороку присуджується за розвиток професійних та зовнішніх комунікацій.
Себастьян Мурат з годинником Pontos S
Нагороди вручаються за чотирма різними категоріями. Зазначимо, що заявку на участь у конкурсі подали 42 претенденти, з них було обрано лише 26 компаній. Переможці визначилися за допомогою голосування у соціальній мережі Facebook. Лідером за підсумками голосування стала марка Maurice Lacroix, набравши 3000 голосів.
Другу нагороду марка здобула 14 вересня у Берліні, де відбулося вручення призу European Digital Communication Award у номінації «Кращий запуск продукту». З метою заохочення компаній щорічно проводиться міжнародний конкурс у сфері маркетингу та PR Digital Communication Awards.
Другу нагороду марка здобула 14 вересня у Берліні, де відбулося вручення призу European Digital Communication Award у номінації «Кращий запуск продукту». З метою заохочення компаній щорічно проводиться міжнародний конкурс у сфері маркетингу та PR Digital Communication Awards.
вручення призу European Digital Communication Award у номінації «Найкращий запуск продукту»
Цього року премія присуджувалася за 36 категоріями - онлайн-стратегії, марки з просування у соціальних медіа, корпоративні сайти, блоги та web-журнали, найкращі youtube-канали та акаунти у Twitter. Серед номінантів були такі марки як Audi, Phillips, Siemens, Vodafone, Volkswagen, Procter&Gamble, Coca-Cola.
Годинниковій компанії Maurice Lacroix вдалося залишити за такими суперниками, як міжнародна косметична фірма Beiersdorf, Domino's Pizza та німецький виробник продуктів харчування Rügenwalder Mühle.
Годинниковій компанії Maurice Lacroix вдалося залишити за такими суперниками, як міжнародна косметична фірма Beiersdorf, Domino's Pizza та німецький виробник продуктів харчування Rügenwalder Mühle.
Проект The French Job
Проект The French Job компанія Maurice Lacroix завершила у червні 2012 року після двох фантастичних тижнів. Саме за ці два тижні фрідайвер Себастьян Мурат спробував поставити новий світовий рекорд занурення без аквалангів. Протягом двох тижнів чотири блогери висвітлювали цю подію англійською, німецькою, російською та китайською мовами. Себастьяна супроводжували також відеоблогер, експерт Wordpress, персональний помічник та пул-бой. Потрапити до команди змогли лише ті, хто зібрав на свою користь найбільше голосів у соціальних мережах.