Вартові компанії продовжують використовувати переваги інтернет-технологій, сприяючи популяризації своїх марок. Новий спосіб комунікацій запропонував своїм шанувальникам бренд Hublot, що вже має свої сторінки на Facebook та Twitter. Йдеться про сайт Hublot Nation - власний блог марки, де всі бажаючі можуть отримати інформацію про компанію, дізнатися останні новини, ознайомитися з новинками і з'ясувати, де розташовані точки продажу. Крім того, відвідувачі сайту можуть дивитися Hublot TV та використовувати програми для iPhone, щоб розглянути нові моделі бренду.
За словами глави Hublot Жана-Клода Бівера, новий блог стане платформою, де шанувальники марки зможуть не лише ознайомитися з новинами компанії, а й поділитися своїми побажаннями та ідеями про годинник.