Сортувати за ціною Сортувати за: Сортувати за: Новинками Стан Тип Призначення Матеріал корпусу Покриття корпусу Форма корпусу Функції Тип циферблату Колір циферблату Браслет/Ремінець Водонепроникність
Україна +380964502000

Parmigiani створив годинниковий еквівалент суперкара Bugatti Chiron



Коли в 2005 році перший Bugatti Veyron з'їхав з конвеєра, це був найшвидший і, мабуть, найсуворіший суперкар у світі. У той же рік компанія Parmigiani представила Bugatti Type 370, циліндричний наручний годинник, який був одним з найпередовіших годинників того часу.

Трохи менше року тому компанія Bugatti продемонструвала наступника Вейрона – Bugatti Chiron. Зірка Женевського міжнародного автосалону 2016 року, названа на честь гонщика 1930-х років, Луї Широна є найшвидшим у світі серійним спорткаром. У цифрах це означає 1469 кінських сил, розгін від 0 до 100 км/год – за 2,4 секунди, максимальна швидкість 420 км/год (обмежена Bugatti) та вага всього 1995 кг. Для порівняння, автомобіль всього на 150 кг важчий за Mitsubishi Outlander PHEV, але має в 12 разів більшу потужність.



І в жовтні Parmigiani Fleurier представив новий годинник Bugatti Type 390, який став новим розділом 13-річних відносин люксового годинникового бренду з французьким виробником гіперкарів. Натхненний філософією та архітектурою Bugatti Chiron, годинник PF Type 390 є інтерпретацією гіперкара у годинниковому мистецтві та створений спеціально для власників автомобіля.

Взявши весь дизайнерський задум із будівлі Bugatti, Парміджані розробив унікальний механізм і не менш унікальний корпус для нього.

Годинник нагадує «двигун на руці» - жодних надмірностей, ніяких декоративних елементів: тільки функціональність і продуктивність. «Ми використовували технології там, де потрібно, але завжди заради кращих показників та надійності», – пояснюють у компанії.



Дизайн годинника Type 390 перевершує всі попередні плоди співпраці Parmigiani-Bugatti також, як естетика Chiron виходить за рамки попереднього Veyron. Натхненний присадкуватими, похилими лініями Bugatti Chiron, незвичайний клиноподібний корпус Type 390 обтічної форми має рухому верхню частину, яка повертається на 12°, щоб годинник досить масивних розмірів добре сидів на зап'ясті. При цьому час відображається традиційним способом, але на похилій панелі-циферблаті, яка може виявитися дуже корисною для водія, що утримує кермо на швидкості 400 км/год.

На золотому корпусі з полірованими та сатинованими поверхнями вигравірувано логотип Parmigiani, а також монограма Етторе Бугатті. Чотири сапфірові стекла з покриттям антивідблиску дозволяють спостерігати за майстерно створеними деталями механізму, як парячий турбійон, який виглядає герметично закритим у відділенні за мініатюрною подобою ілюмінатора; або два барабани, укладені в титанову каретку, на одному з яких вигравірувано підпис Луї Широна, а на іншому - його прізвисько "Le vieux renard", "старий лис".



Однак, як і в суперкарі, все найцікавіше Parmigiani Fleurier Bugatti Type 390 відбувається «під капотом».

Плід 4-річної роботи, унікальний циліндричний калібр-двигун має діаметр 12,5 мм – як і його турбіййон. Вся архітектура механізму була розроблена таким чином, щоб відповідати цьому розміру. Барабани, зубчаста передача та регулюючий орган монтуються на вісь, як секції, нагадуючи рядний двигун класичного гоночного Bugatti. І цей «блок двигуна» можна зняти з корпусу так само, як у гоночному автомобілі!



Тут є і планетарна передача, і черв'ячний гвинт для «кутової передачі», і коаксіальна трикутна зчіпка, і обмежувач моменту, що крутить, і конічний диференціал, і штанговий затискач замість регулювального важеля, і найменший у світі шарикопідшипник, і парячий турбійон змінним інерційним моментом. Практично нічого з усього цього, ви не знайдете у звичайному годиннику.

Механізм живиться за рахунок двох заводних барабанів, що забезпечують відносно постійний момент, що крутить, і запас ходу на 80 годин, що є досить вражаючим для такого маленького діаметру. Запатентована трикутна зчіпка, що з'єднує барабани, дозволяє самоцентруватися. Однак, енергія, що надходить від барабанів, занадто велика, щоб передавати її турбійону безпосередньо, тому годинникарам Parmigiani довелося сконструювати трирівневу планетарну систему з демультиплікатором, щоб знизити момент, що крутить. Зубчаста передача виконана із планетарних зубчастих коліс, змонтованих одне поверх іншого. Кожне з них містить три шарикопідшипники та зубчасту шестірню. Як кажуть у компанії, шарикопідшипники діаметром 1,28 мм є найменшими у світі, і вміщують 12 керамічних кульок розміром 0,2 мм.



Хід регулюється 60-секундним турбійоном, що парить, коливається зі швидкістю 28 800 напівколивань на годину. Балансове колесо оснащене спіраллю Breguet та регулювальними гвинтами для зменшення інерційного моменту 10 мг/см 2 .

Для заводу механізму та регулювання часу Parmigiani розробив штанговий затискач, замінивши ним 4 деталі традиційного механізму. Для індикації запасу ходу використовується конічний диференціал: колесо механізму запасу ходу керує нерухомим зубчастим кільцем в сапфіровій трубці, що обрамляє механізм, що дозволяє зчитувати запас ходу на трубці за допомогою нерухомої стрілки.



І нарешті, унікальний черв'яковий гвинт використовується для передачі зусилля під кутом 90°, горизонтальну площину таким чином, щоб час відображався традиційним способом на відкритому скелетонізованому циферблаті. При цьому, енергія циліндричного механізму Bugatti Type 390 передається до стрілок через систему шестерень, найбільша з яких повторює дизайн колісного гоночного гонка Bugatti Type 35 T 1926 року.

Новий годинник Parmigiani більш рідкісний, ніж Bugatti Chiron. Модель існує у двох лімітованих випусках по 10 екземплярів у білому та рожевому золоті. Половина годинника буде продана клієнтам Bugatti, інша половина – клієнтам Parmigiani Fleurier. Але часовий будинок обіцяє випустити цю модель в іншому корпусі вже наступного року. Крім того, бренд вирішив підтримати захоплюючий годинникову індустрію тренд кастомізації, і за словами комерційного директора компанії, Стіва Амштутца, можливість отримати Bugatti Type 390, створені за індивідуальним замовленням, буде доступна в першій половині 2018 року.

Технічні характеристики:
  • Корпус 42.20 мм x 57.7 мм x 18.4 мм з 18-каратного рожевого або білого золота – 80 компонентів - 4 сапфірові стекла з покриттям антивідблиску.
  • Водостійкість – 30 м/3 АТМ
  • Механізм : механічний калібр PF390 з ручним заводом 25 мм x 37.5 мм, 28800 напівколивань за годину – 32 камені – 302 компоненти.
  • Запас ходу – 80 годин.
  • Функції – години, хвилини, секунди (на турбійоні), індикатор запасу ходу, турбійон, що ширяє.
  • Ремінець : Hermès зі шкіри алігатора з розкладною застібкою з рожевого або білого золота.
  • Обмежений випуск: 10 екземплярів у рожевому золоті та 10 екземплярів у білому золоті.
  • Референс : PFH390-1201401-HA1442 та PFH390-1001401-HA1442
  • Ціна : 295,000 CHF
Інші новини по темі
Високе годинникове мистецтво: астрономічний годинник
06.11.2023 Високе годинникове мистецтво: астрономічний годинник

В цій статьї ми розповімо Вам про найскравіші годинники Vacheron Constantin, які механічно відтворують повний календарь с астрономічними функціями.

Читати далі
Краса та досконалість годинника Oyster Perpetual Day-Date 36
05.10.2023 Краса та досконалість годинника Oyster Perpetual Day-Date 36

ЧАС, ВІДЗНАЧЕНИЙ ЕМОЦІЯМИ

У цих версіях моделі Day-Date 36 компанія Rolex привнесла несподіваний творчий поворот до однієї зі своїх культових моделей. Відображаючи щодня нову емоцію, годинник вносить елемент спонтанності у повсякденне життя власника і дозволяє йому вкласти у покази часу свій мінливий настрій.

Читати далі
Годинник Oyster Perpetual Day-Date 40: детальний огляд
05.10.2023 Годинник Oyster Perpetual Day-Date 40: детальний огляд

Годинник, який носили найвпливовіші люди світу!

Читати далі
Годинники
Вхід до особистої колекції

Реєстрація

Відновлення паролю