Сортувати за ціною Сортувати за: Сортувати за: Новинками Стан Тип Призначення Матеріал корпусу Покриття корпусу Форма корпусу Функції Тип циферблату Колір циферблату Браслет/Ремінець Водонепроникність
Україна +380964502000

Презентація у Києві King Power UEFA EURO 2012 від Hublot

26.03. у Києві було представлено двоє ексклюзивних годинників King Power UEFA EURO 2012, розроблених на честь країн-господарок чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Одні з них виконані із золота та кераміки з блакитним відтінком у синьо-жовтих кольорах українського прапора, а другі – з титану та кераміки з червоним відтінком у кольорах польського прапора.


(зліва направо) директор турніру ЄВРО-2012 в Україні Маркіян Лубківський, операційний директор УЄФА Мартін Каллен, голова компанії Hublot Жан-Клод Бівер, голова НОК України Сергій Бубка

Участь у презентації, що відбулася на НСК «Олімпійський», взяли голова компанії «Hublot» (Женева) Жан-Клод Бівер, операційний директор УЄФА Мартін Каллен, директор турніру в Україні Маркіян Лубківський та спортивна легенда, голова НОК України та друг Євро-2012 Сергій Бубка.



Хронограф King Power, тобто. «Королівська сила», діаметром 48 мм із вишуканим спортивним дизайном, створена спеціально до першості континенту-2012. Його особливістю є 45-хвилинний лічильник, що відповідає тривалості тайму футбольного матчу. Офіційний логотип Євро-2012 зображено на його сапфіровому корпусі.


Hublot
UEFA EURO 2012TM UKRAINE
Ref. 716.OM.1129.RX.EUR12




Hublot
UEFA EURO 2012TM POLAND
Ref. 716.NM.1129.RX.EUR12


Всього швейцарською компанією буде виготовлено 250 українських годинників вартістю 26 тисяч євро кожні, а також 500 польських – по 14 тисяч євро. При цьому 5% прибутку від продажу виробів буде спрямовано на благодійність.



Як зазначив Жан-Клод Бівер, його компанія пишається тим, що є офіційним хронометристом Євро-2012, а також наголосив, що таймер виконаний у кольорах НСК «Олімпійський». Він висловив своє замилування головною ареною майбутнього турніру. «В Україні я вперше, але я захоплений НСК «Олімпійський». Ми завжди підтримуємо футбол, бо це єдина мова у світі, яку розуміють усі. Це також найкращий інструмент для вирішення соціальних проблем», – зазначив шеф Hublot. Він додав, що соціальна складова чемпіонату може змінити світ, якщо гуманітарні гасла («Немає расизму», «Ні куріння» тощо) будуть підтримані великими компаніями.
 
 
Годинники
Вхід до особистої колекції

Реєстрація

Відновлення паролю