
Годинник TAG Heuer, слідом за Zenith, зробив компанію Bamford Watch Department офіційним кастомізатором свого годинника.
Компанія Джорджа Бамфорда, розташована в Лондоні, продовжує зміцнювати співпрацю з корпорацією Louis Vitton Moët Hennessy, отримавши офіційну пропозицію вже від третього бренду LVMH – Zenith, Bulgari та TAG Heuer.
«Законність» BWD… Такий поворот подій був немислимий ще кілька років тому. Джордж Бамфорд довгий час вважався мало не антихристом на ринку. Більшість мануфактур ставляться до нього насторожено, вважаючи, що він експлуатує їх ім'я і переробляє їх, і так досконалі, творіння. Однак, тепер самому Бамфорду довелося піти на зміни у своєму бізнесі, щоб отримати це партнерство. Luckily або на жаль, ми більше не побачимо перефарбованих Rolex у його дії.
BWD вже випущено перші моделі годинника в ролі офіційного дилера та модифікатора – причому, в достатній різноманітності. В даний час компанія пропонує Autavia Heuer 02, квадратні Monaco Caliber 11 та круглі Carrera Calibre 5, всі – з класичних колекцій TAG Heuer. Годинник поставляє годинник безпосередньо компанії Bamford, яка додає до ціни годинника стандартну премію в розмірі 2 000 фунтів стерлінгів за модифікацію.

Також клієнти BWD можуть скористатися онлайн-програмою для створення власного індивідуального дизайну. За словами Джорджа Бамфорда, онлайн-конфігуратор пропонує більше трильйона варіацій дизайну годинника.
З іншого боку, чи велика ціна, якщо саме TAG Heuer колись став справжньою поворотною точкою для Бамфорда, зробивши з нього запеклого фаната? Він все ще називає бренд Heuer (приставка TAG була додана тільки в 1980-х роках). Його колекція історичних моделей включає понад 30 хронометрів Heuer та екзотичних моделей 1960-70-х років, таких як Bundeswehr та Montreal.

«Годиннику часто не вистачає індивідуальності, а годинникова індустрія така неповоротка в цьому питанні, - каже Джордж Бамфорд, - Але зараз вони вже зрозуміли, що демографія колекціонерів змінилася, так само як і їхні купівельні уподобання. Якщо ви хочете сорочку, зшите спеціально для вас, ви можете знайти її - це має бути можливо і в годинній справі. Все змінив Інтернет. Він зробив спільноту колекціонерів більше, надихнув нові ідеї, і дав можливість уявити, що вони можуть отримати.»
Унікальність Бамфорда полягає в його здатності перетворювати класичний годинник на більш сучасний і модний. BWD також має великий досвід у галузі нанесення покриття та модифікації циферблатів, що робить компанію особливою - поряд з тим фактом, що вони виробляють сервісне обслуговування свого годинника.
Для бренду ця співпраця також обіцяє багато вигод. Розробка персоналізованого дизайну годинника - це досить дорогий арт-проект, і, безумовно, стане перевагою бренду TAG Heuer. Що ще важливіше, діяльність Bamford є цінним дослідженням того, які кольори, стилі та загальний зовнішній вигляд працюють чи не працюють на продукцію бренду.