
При виготовленні деяких деталей калібру використано новий, патентований матеріал під назвою DIAMonSIL. Матеріал є спільною розробкою компаній Ulysse Nardin та Sigatec. Швейцарська компанія Sigatec є єдиною у світі компанією, яка здатна виробляти високоточні компоненти у Silicium та DIAMonSIL, завдяки технології, на розробку якої пішло багато років.

Матеріал DIAMonSIL є поєднанням кремнію та штучного алмазу. Точніше - являє собою покриття із синтетичного алмазу, яке вирощене на кремнієвій основі. DIAMonSIL надзвичайно твердий, але легкий матеріал з дуже низьким коефіцієнтом тертя. Перевагою матеріалу є відсутність необхідності використовувати мастило. Багато років ідея розробки механізму, що не вимагає мастила, була мрією розробників годинникових механізмів. Ще великий Бреге говорив: «Дайте мені досконале масло, і я побудую вам досконалий годинник». У UN-118 немає порошкоподібної, ні газоподібної, ніякої іншої полегшує взаємне ковзання деталей субстанції. Завдяки цьому інноваційному матеріалу ідея тепер втілена в життя.

UN-118 - це перший калібр, що використовує патентований спуск DIAMonSIL, вузол баллансу з чотирма гвинтами та кремнієвою спіральною пружиною (Si 1.1.1).

Калібр UN-118, діаметром 31,60 мм, завтовшки 6,45 мм, складається з 248 деталей. Використовує 50 рубінових каменів, вузол баллансу з частотою 28800 напівколивань на годину. Має завидний запас ходу 60 годин з функцією індикатора запасу ходу (у положенні на 12 годин). Стандартні функції індикації годин і хвилин (центральні стрілки), секунд (на маленькому окремому циферблаті), дати (у положенні на 6 годин). Використовує механізм керування датою, що дозволяє виконувати її переклад як у прямому, так і у зворотному напрямку.

Механізм явно розрахований на використання у годиннику з прозорим вікном у задній кришці. Мости механізму декорований Côtes de Genève, Circular Côtes de Genève, Circular graining, Diamond angling. Маятник автопідзаводу прикрашений декоративною втавкою, мабуть із матеріалу DIAMonSIL.

UN-118 сертифікований COSC як хронометр.

Судячи з розташування осей стрілок на верхніх мостах калібру, можна припустити появу, незабаром, нових моделей, що використовують цей калібр, у модельних рядах Classico та Marine/ Maximarine . Хоча, про офіційні заяви компанії щодо цього поки що нічого не відомо.