Переліт через Ла-Манш
Кале, 25 липня 1909, 4.15. Луї Блеріо сідає за штурвал сконструйованого ним літака Bleriot XI. Вночі вітер стих і момент здається придатним для того, щоб вирішити завдання, поставлене британською газетою Daily Mail: перелетіти Ла-Манш на моторному літальному апараті. 40 кілометрів над морем... Цю місію, яка здавалася багатьом нездійсненною, Блеріо виконав за 37 хвилин. Той, кого колись називали «королем падінь», став «батьком авіації». У польоті Блеріо супроводжував годинник Zenith.
Бортовий годинник Zenith Type 20 із запасом ходу 36 годин з 1939 року використовувався в оснащенні більшості французьких літаків. Отримавши визнання конструкторів і пілотів за високу надійність, міцність і точність, вони фігурували на приладових панелях багатьох літаків і, зокрема, моделей Caudron Simoun C.635, які використовували Збройні сили Франції як навчальні літаки та поштова служба Air Bleu для міжнародних і трансатлантичних перельотів. .
Корпус годинника, що кріпився на приладовій панелі, був виконаний з легкого сплаву і оснащений зручним рифленим обідком, за допомогою якого забезпечувався завод і встановлення часу. По периметру їх строгого циферблата були розташовані люмінесцентні цифри, оброблені спеціальним складом і забезпечують ідеальну читання показань. Годинник був оснащений малою секундною стрілкою в положенні «6 годин», а також люмінесцентними годинниковою та хвилинною стрілками, показання яких легко можна було прочитати навіть в умовах поганої видимості.
У новому годиннику Zenith Pilot Montre d'Aeronef Type 20 з першого погляду вгадується зв'язок з їхньою легендарною попередницею. Натхнена славними подвигами піонерів авіації, нова модель переосмислює принципи Високого годинникового мистецтва, використовуючи найсучасніші сучасні технології.
Рифлена заводна головка нагадує заводні головки першого авіаційного годинника, операції з якими можна було здійснювати навіть у рукавичках. Простір між вушками шириною 27 мм підкреслює строгу геометрію цих деталей, до яких кріпиться ремінець з патинованої шкіри, зшитий та прикрашений вручну видимими стібками. Вінтажний стиль моделі надає також чорний циферблат з оптимальною читання показань, яку забезпечують люмінесцентні елементи. Під значних розмірів сапфіровим склом з двостороннім покриттям антивідблиску добре помітні рельєфні цифри, повністю виконані з люмінесцентного матеріалу Superluminova, і стрілки, також оброблені фосфоресцентним складом.
Артикул
95.2420.5011/21.C723 Лімітована серія –
250 екземплярів
Механізм
Калібр 5011K, ручний завод
Загальний діаметр: 50 мм
Висота: 10 мм
134 деталі
19 каменів
Частота: 18000 пк/год
Запас ходу: 48 годин
Сертифікація COSC
Функції
Центральні годинна та хвилинна стрілки
Мала секундна стрілка в положенні "9 годин"
Покажчик запасу ходу в положенні "3 години"
Корпус
Титан 5 ступеня з чергуванням полірованого та матового оздоблення
Діаметр: 57,5 мм
Водонепроникність: 3 ATM
Задня кришка із сапфірового скла
Циферблат
Чорний матовий, люмінесцентні цифри та стрілки з покриттям Superluminova
Браслет
Ремінець із телячої шкіри з видимими стібками, виконаними вручну; традиційна застібка з титану
Приземлення на Південному полюсі
У 1956 році адмірал Джордж Ж. Дюфек та його екіпаж із 6 осіб, прозвані «щасливою сімкою», першими приземлилися на Південному полюсі на борту літака LC-47, названого «Будь що буде».
Саме ця подія стала ключем у створенні легендарного годинника Chronographe 1960.
Випускався на початку 1960-х років. для фірми A. Cairelli – офіційного постачальника італійських ВПС – хронограф Zenith з ручним заводом був прикрашений гравіюванням Tipo CP-2 на задній кришці, що наголошувала на його військовому призначенні. Чорний циферблат із двома лічильниками у положенні «9 годин» та «3 години» різко контрастував з люмінесцентними цифрами та стрілками. Хронограф був оснащений безелем, що обертається, з хвилинною шкалою і поміщений у великий 45-міліметровий корпус, виконаний в сучасному стилі, який захищав годинниковий механізм від впливу магнітних полів.
Калібр 146 DP виготовлявся в майстернях Zenith у Пон-де-Мартелі. Отримавши високу оцінку за неперевершену читаність показань та ергономічність, цей хронограф, випущений обмеженим тиражем у кількості 2500 примірників, згодом став культовим виробом, за яким колекціонери влаштовують справжнє полювання. Військова версія, що використовувалася на початок 1980-х гг. в італійській армії, прикрашена логотипом AMI (Aeronautica Militare Italiana – ВПС Італії) або MM (Marina Militare – ВМС), що вигравірує на задній кришці корпусу, та індивідуальним номером.
Сучасні, гармонійні, класичні, мужні... Годинник Pilot Big Date Special віддає честь оригінальної моделі хронографа 1960 р., привертаючи увагу своїм суворим, елегантним дизайном та бездоганною функціональністю
Артикул
Pilot Big Date Special зі шкіряним ремінцем: 03.2410.4010/21.C722
Pilot Big Date Special зі сталевим браслетом, виконаним у стилі «міланське мереживо»: 03.2410.4010/21.M2410
Механізм
Calibre El Primero 4010, автоматичний
Загальний діаметр: 30 мм
Висота: 7,65 мм
306 деталей
31 камінь
Частота: 36000 пк/год
Запас ходу: 50 годин
Функції
Центральна годинна та хвилинна стрілки
Мала секундна стрілка в положенні "9 годин"
30-хвилинний лічильник хронографа у положенні «3 години»
Центральна секундна стрілка хронографа
Велика дата у положенні
"6:00"
Корпус
Сталь з чергуванням полірованого та матового оздоблення
Діаметр: 42 мм
Водонепроникність: 5 ATM
Задня кришка із сапфірового скла
Циферблат
Чорний матовий, люмінесцентні цифри та стрілки з покриттям Superluminova
Браслет
Ремінець із телячої шкіри з видимими стібками, виконаними вручну; традиційна застібка
та сталевий браслет, виконаний у стилі «міланське мереживо»; потрійна застібка, що розкладається.
Навколосвітній переліт
Людина завжди прагнула відкривати нові землі, встановлювати нові рекорди, кидати виклик природним стихіям та часу. Авіатурне навколо Європи Бріндежона де Муліне або кругосвітня подорож поодинці саме належать до героїчних подвигів, які формують особистість. У 1924 р. американські пілоти Лоуелл Г. Сміт і Леслі П. Арнольд, піднявшись у повітря в Сіетлі, здійснили першу в історії навколосвітню подорож літаком завдовжки 44345 км.
Сьогодні подорожі є невід'ємною частиною повсякденного життя. Переведення часових поясів на годиннику здійснюється легко і просто – одним рухом руки. Однак всесвітній час на планеті було встановлено лише наприкінці ХІХ століття. З 1820 комітет вчених пропонував прийняти єдиний універсальний час, виходячи з середньої тривалості сонячного дня - 86400 секунд. У 1833 р. США стали першою державою, територія якої була поділена на часові пояси. У 1884 р. на 24 пояси була поділена вся земна куля. Це сталося на міжнародній конференції у Вашингтоні, учасники якої після довгих дискусій вирішили провести нульовий меридіан через Грінвіч, Англія. Середній час за Грінвічем було орієнтиром протягом більшої частини XX століття до тих пір, поки в 1972 р. на зміну йому не прийшов всесвітній скоординований час (UT). Незабаром після цього почав випускатися годинник з індикацією часу в кількох часових поясах
Вчора Каїр. Сьогодні Токіо. Завтра Москва, і нехай зміна часових поясів Вас не лякає. У годиннику Pilot Doublematic з функцією «світового часу» Ви завжди будете йти в ногу з часом.
Під великою датою, у положенні «3 години» розміщено 30-хвилинний лічильник хронографа. Центральна секундна стрілка хронографа оснащена наконечником, обробленим люмінесцентним складом Superluminova. Годинна та хвилинна стрілки виконані у спортивному дизайні, який наголошує на приналежності хронографа до творів високого годинникового мистецтва XXI століття. Годинна шкала представлена рельєфними люмінесцентними цифрами, які нібито ширяють над сріблястим або чорним матовим циферблатом, підданим піскоструминній обробці. Годинник відрізняється ідеальною читальністю показань. Годинник поміщений у 45-міліметровий корус зі сталі або рожевого золота з чергуванням матового та полірованого оздоблення та оснащений механізмом з автоматичним підзаводом El Primero 4046, чудовим оздобленням якого (і, зокрема, ротора) можна милуватися через прозору задню кришку із сапфірового скла. Механізм складається з 439 деталей, пульсує з частотою 36000 напівколивань на годину і має щедрий запас ходу – 50 годин.
Pilot doublematic у сталевому корпусі: 03.2400.4046/21.C721
Pilot doublematic у корпусі з рожевого золота: 18.2400.4046/01.C721
Механізм
Калібр El Primero 4046, автоматичний
Загальний діаметр: 30 мм
Висота: 9,05 мм
439 деталей
41 камінь
Частота: 36000 пк/год
Запас ходу: 50 годин
Функції
«Всесвітній час»
Центральна годинна та хвилинна стрілки
30-хвилинний лічильник хронографа у положенні «3 години»
Центральна секундна стрілка хронографа
Велика дата у положенні
"2 години"
Центральна стрілка будильника
Індикатор увімкнення будильника у положенні
«8 год 30 хв»
Індикатор запасу будильника в положенні
"7 годин"
Корпус
Сталь або рожеве золото з чергуванням полірованої та матової обробки.
Діаметр: 45 мм
Водонепроникність: 5 ATM
Задня кришка із сапфірового скла
Циферблат
Чорний матовий з люмінесцентними цифрами та стрілками, обробленими складом Superluminova або сріблястий із цифрами із золота 5N та люмінесцентними стрілками, обробленими складом Superluminova
Браслет
Ремінець із крокодилової шкіри, з виконаними вручну видимими стібками; сталева застібка, що розкладається, або традиційна застібка з 18-каратного золота