Сортувати за ціною Сортувати за: Сортувати за: Новинками Стан Тип Призначення Матеріал корпусу Покриття корпусу Форма корпусу Функції Тип циферблату Колір циферблату Браслет/Ремінець Водонепроникність
Україна +380964502000

Нова колекція Pilot від Zenith

Цього року на виставці Baselworld 2012 було представлено нову колекцію Pilot від компанії Zenith. Компанію надихнув старий годинник створений для пілотів, які прагнули підкорити висоти, кинути виклик диким, безлюдним місцям. Нові моделі переосмислюють принципи Високого годинникового мистецтва, використовуючи передові сучасні технології.

 

План польоту №1
Переліт через Ла-Манш
Історія легендарного годинника Montre d'Aéronef historique Zenith Type 20 почалася на початку XX століття.
Кале, 25 липня 1909, 4.15. Луї Блеріо сідає за штурвал сконструйованого ним літака Bleriot XI. Вночі вітер стих і момент здається придатним для того, щоб вирішити завдання, поставлене британською газетою Daily Mail: перелетіти Ла-Манш на моторному літальному апараті. 40 кілометрів над морем... Цю місію, яка здавалася багатьом нездійсненною, Блеріо виконав за 37 хвилин. Той, кого колись називали «королем падінь», став «батьком авіації». У польоті Блеріо супроводжував годинник Zenith.
«Я дуже задоволений годинами Zenith, які завжди служать мені вірою і правдою і які я не втомлююся рекомендувати всім, кому потрібна висока точність», – заявив Луї Блеріо 19 березня 1912 року. Його годинник Zenith був оснащений люмінесцентними стрілками та цифрами, що забезпечують оптимальну читаність показань, а також зручною рифленою заводною головкою, операції з якою можна було робити, не знімаючи рукавичок. Тимчасові покажчики доповнював окремий секундний лічильник у положенні "6 годин".
Бортовий годинник Zenith Type 20 із запасом ходу 36 годин з 1939 року використовувався в оснащенні більшості французьких літаків. Отримавши визнання конструкторів і пілотів за високу надійність, міцність і точність, вони фігурували на приладових панелях багатьох літаків і, зокрема, моделей Caudron Simoun C.635, які використовували Збройні сили Франції як навчальні літаки та поштова служба Air Bleu для міжнародних і трансатлантичних перельотів. .
Корпус годинника, що кріпився на приладовій панелі, був виконаний з легкого сплаву і оснащений зручним рифленим обідком, за допомогою якого забезпечувався завод і встановлення часу. По периметру їх строгого циферблата були розташовані люмінесцентні цифри, оброблені спеціальним складом і забезпечують ідеальну читання показань. Годинник був оснащений малою секундною стрілкою в положенні «6 годин», а також люмінесцентними годинниковою та хвилинною стрілками, показання яких легко можна було прочитати навіть в умовах поганої видимості.
Годинниковий механізм був оснащений біметалічним балансом зі стійкою до впливу магнітних полів автокомпенсуючою спіраллю і спусковим механізмом зі швейцарським анкерним ходом - ідеальний набір деталей, що відповідає всім вимогам до точності та надійності, які пред'являються авіацією.
У новому годиннику Zenith Pilot Montre d'Aeronef Type 20 з першого погляду вгадується зв'язок з їхньою легендарною попередницею. Натхнена славними подвигами піонерів авіації, нова модель переосмислює принципи Високого годинникового мистецтва, використовуючи найсучасніші сучасні технології.
 
Годинник вражає своїми значними розмірами: діаметр їх корпусу становить 57,5 мм. На величезному, подібно до безкрайнього неба, циферблаті розмірено біжить час. Корпус виконаний з титану для того, щоб врівноважити вагу годинникового механізму, і наділяє годинник усіма ознаками інструменту, призначеного для підкорення небес.

Рифлена заводна головка нагадує заводні головки першого авіаційного годинника, операції з якими можна було здійснювати навіть у рукавичках. Простір між вушками шириною 27 мм підкреслює строгу геометрію цих деталей, до яких кріпиться ремінець з патинованої шкіри, зшитий та прикрашений вручну видимими стібками. Вінтажний стиль моделі надає також чорний циферблат з оптимальною читання показань, яку забезпечують люмінесцентні елементи. Під значних розмірів сапфіровим склом з двостороннім покриттям антивідблиску добре помітні рельєфні цифри, повністю виконані з люмінесцентного матеріалу Superluminova, і стрілки, також оброблені фосфоресцентним складом.
 
На циферблаті симетрично, навпроти одного, розташовані лічильники малої секундної стрілки (у положенні «9 годин») та індикатор запасу ходу (у положенні «3 години»). Дизайн годинника відрізняє відсутність будь-яких надмірностей, що забезпечує ідеальну читаність показань і наділяє модель естетичними якостями та функціональністю традиційного бортового годинника.
 

 

Прозора задня кришка відкриває погляду механізм із ручним заводом калібру 5011K діаметром 50 мм з ексклюзивним оздобленням – 19 камінням та великим візерунком «женевські смужки», який прикрашає родовані мости. Сертифікований COSC механізм є спадкоємцем знаменитого калібру кишенькових годинників 5011, який забезпечив успіх марки Zenith у 1960-х роках. і якому в 1967 астрономічна обсерваторія в Невшатель надала звання найточнішого у світі хронометра. З того часу даний механізм не виходив з виробництва і застосовувався в спортивних і кишенькових годинниках, морських хронометрах, а також у годинниках, що використовуються в школах годинної справи.
 
Калібр 5011 має частоту 18000 напівколивань на годину та оснащений автономним пристроєм зупинки секундної стрілки, що використовується для синхронізації часу; амортизаторами, закріпленими на осях балансу та спускового механізму, тонким регулюванням, автокомпенсуючою спіраллю Бреге, стійкою до впливу магнітних полів, а також рухомим кріпленням, градусником з подвійним наконечником та фірмовою системою фіксації штока ремонтуара Zenith. Всі ці елементи забезпечують неперевершені робочі характеристики даних годинника і одночасно підкреслюють їх вінтажний дизайн.

Технічні характеристики

Артикул
95.2420.5011/21.C723 Лімітована серія –
250 екземплярів
Механізм
Калібр 5011K, ручний завод
Загальний діаметр: 50 мм
Висота: 10 мм
134 деталі
19 каменів
Частота: 18000 пк/год
Запас ходу: 48 годин
Сертифікація COSC
Функції
Центральні годинна та хвилинна стрілки
Мала секундна стрілка в положенні "9 годин"
Покажчик запасу ходу в положенні "3 години"
Корпус
Титан 5 ступеня з чергуванням полірованого та матового оздоблення
Діаметр: 57,5 мм
Водонепроникність: 3 ATM
Задня кришка із сапфірового скла
Циферблат
Чорний матовий, люмінесцентні цифри та стрілки з покриттям Superluminova
Браслет
Ремінець із телячої шкіри з видимими стібками, виконаними вручну; традиційна застібка з титану

План польоту №2
Приземлення на Південному полюсі
Приземлитися на краю світу в оточеній легендами Антарктиді. Полетіти героями. Кинути виклик диким, безлюдним місцям, де ще не ступала нога людини, де почуваєшся зовсім чужим. Віддатися магії білих снігів, покладаючись лише на власні сили. Розірвати полон нескінченних крижаних просторів і не піддатися підступності магнітних полів. Побачити на власні очі чарівне світло південної ранкової зорі. Залишити слід в історії. Прагнути принести наукове знання на останній незвіданий континент і зробити це. Бути готовим до зіткнення з ворожими природними стихіями і не боятися їх. І, вгамувавши спрагу відкриттів, підкорити, нарешті, останню terra incognita на планеті.
У 1956 році адмірал Джордж Ж. Дюфек та його екіпаж із 6 осіб, прозвані «щасливою сімкою», першими приземлилися на Південному полюсі на борту літака LC-47, названого «Будь що буде».
Саме ця подія стала ключем у створенні легендарного годинника Chronographe 1960.
Висота, екстремальні температури та їх різкі коливання, а також магнітні поля, створювані двигунами та бортовими приладами, становлять велику небезпеку для льотчика, тому він ніколи не економить на якості та надійності свого годинника. Крім високої читальності показань, що забезпечується люмінесцентними елементами, авіаційні прилади Zenith завжди піддавалися найсуворішим перевіркам. Перед запуском у виробництво кожен інструмент вимірювання часу щодня заводився у вертикальному положенні та перевірявся на стійкість до різких перепадів температури (від -30° до +40°), після яких добове відхилення від еталонного ходу не мало перевищувати 45 секунд протягом трьох днів поспіль . Годинник також зазнавав сильних вібрацій і прискорень, які вони мали витримати без жодних збоїв у роботі. Водонепроникність, стійкість до впливу магнітних полів та читання показань також перевірялися найсуворішим чином протягом більше 24 годин, в умовах, які не залишають місця випадковості чи неточності.
Випускався на початку 1960-х років. для фірми A. Cairelli – офіційного постачальника італійських ВПС – хронограф Zenith з ручним заводом був прикрашений гравіюванням Tipo CP-2 на задній кришці, що наголошувала на його військовому призначенні. Чорний циферблат із двома лічильниками у положенні «9 годин» та «3 години» різко контрастував з люмінесцентними цифрами та стрілками. Хронограф був оснащений безелем, що обертається, з хвилинною шкалою і поміщений у великий 45-міліметровий корпус, виконаний в сучасному стилі, який захищав годинниковий механізм від впливу магнітних полів.
Калібр 146 DP виготовлявся в майстернях Zenith у Пон-де-Мартелі. Отримавши високу оцінку за неперевершену читаність показань та ергономічність, цей хронограф, випущений обмеженим тиражем у кількості 2500 примірників, згодом став культовим виробом, за яким колекціонери влаштовують справжнє полювання. Військова версія, що використовувалася на початок 1980-х гг. в італійській армії, прикрашена логотипом AMI (Aeronautica Militare Italiana – ВПС Італії) або MM (Marina Militare – ВМС), що вигравірує на задній кришці корпусу, та індивідуальним номером.

Сучасні, гармонійні, класичні, мужні... Годинник Pilot Big Date Special віддає честь оригінальної моделі хронографа 1960 р., привертаючи увагу своїм суворим, елегантним дизайном та бездоганною функціональністю
Подібно до оригінального хронографа, що випускався в 1960-80-х рр., нова модель Pilot Big Date Special ставить функціональність понад усе. Годинник виконаний в акуратному 42-міліметровому корпусі зі сталі з використанням чергування полірованого та матового оздоблення, яке надає моделі класичного вигляду.
Чорний матовий циферблат, що 5 разів піддавався піскоструминній обробці, підкреслює симетрично розташовані часові індикатори – лічильник малої секундної стрілки в положенні «9 годин» та 30-хвилинний лічильник у положенні «3 години». Годинна та хвилинна стрілки, виконані у підкреслено мужньому та сучасному стилі та вкриті чорним рутенією та складом Superluminova, утворюють гармонійний дует, який співає оду часу. Спортивний і динамічний дизайн стрілок контрастує зі строгим зовнішнім виглядом арабських цифр, які є лаконічним нагадуванням про оригінальну модель 1960 року.
У глибині корпусу ідеально рівномірно пульсує механічне серце годинника – калібр El Primero 4010, чудовою обробкою якого можна насолоджуватися через прозору задню кришку із сапфірового скла. Ротор механізму прикрашений витонченим оздобленням Côtes de Genève, виконаним у повній відповідності до класичних канонів високого годинникового мистецтва.
Технічні характеристики

Артикул
Pilot Big Date Special зі шкіряним ремінцем: 03.2410.4010/21.C722
Pilot Big Date Special зі сталевим браслетом, виконаним у стилі «міланське мереживо»: 03.2410.4010/21.M2410
Механізм
Calibre El Primero 4010, автоматичний
Загальний діаметр: 30 мм
Висота: 7,65 мм
306 деталей
31 камінь
Частота: 36000 пк/год
Запас ходу: 50 годин
Функції
Центральна годинна та хвилинна стрілки
Мала секундна стрілка в положенні "9 годин"
30-хвилинний лічильник хронографа у положенні «3 години»
Центральна секундна стрілка хронографа
Велика дата у положенні
"6:00"
Корпус
Сталь з чергуванням полірованого та матового оздоблення
Діаметр: 42 мм
Водонепроникність: 5 ATM
Задня кришка із сапфірового скла
Циферблат
Чорний матовий, люмінесцентні цифри та стрілки з покриттям Superluminova
Браслет
Ремінець із телячої шкіри з видимими стібками, виконаними вручну; традиційна застібка
та сталевий браслет, виконаний у стилі «міланське мереживо»; потрійна застібка, що розкладається.

План польоту №3
Навколосвітній переліт
«Годинник – незамінний інструмент для навігації в повітрі та відстеження витрати палива. Але насамперед вони повинні добре вимірювати час. Годинник Zenith у цьому сенсі є справжнім ідеалом», – сказав Марсель Бріндежон де Муліне у 1913 р. Знаменитий авіатор виконав у 1913 р. турне європейськими столицями завдовжки 5000 кілометрів і був удостоєний за цей льотний подвиг Ордену Почесного легіону. На той момент йому було 21 рік. Серед навігаційних приладів, якими користувався Бріндежон де Муліне, був і годинник Zenith.
Людина завжди прагнула відкривати нові землі, встановлювати нові рекорди, кидати виклик природним стихіям та часу. Авіатурне навколо Європи Бріндежона де Муліне або кругосвітня подорож поодинці саме належать до героїчних подвигів, які формують особистість. У 1924 р. американські пілоти Лоуелл Г. Сміт і Леслі П. Арнольд, піднявшись у повітря в Сіетлі, здійснили першу в історії навколосвітню подорож літаком завдовжки 44345 км.
Сьогодні подорожі є невід'ємною частиною повсякденного життя. Переведення часових поясів на годиннику здійснюється легко і просто – одним рухом руки. Однак всесвітній час на планеті було встановлено лише наприкінці ХІХ століття. З 1820 комітет вчених пропонував прийняти єдиний універсальний час, виходячи з середньої тривалості сонячного дня - 86400 секунд. У 1833 р. США стали першою державою, територія якої була поділена на часові пояси. У 1884 р. на 24 пояси була поділена вся земна куля. Це сталося на міжнародній конференції у Вашингтоні, учасники якої після довгих дискусій вирішили провести нульовий меридіан через Грінвіч, Англія. Середній час за Грінвічем було орієнтиром протягом більшої частини XX століття до тих пір, поки в 1972 р. на зміну йому не прийшов всесвітній скоординований час (UT). Незабаром після цього почав випускатися годинник з індикацією часу в кількох часових поясах
Розвиток авіаіндустрії у 1950-1960-х pp. сприяло широкому поширенню магістральних рейсів та поступовому зниженню цін на авіаперевезення. У 1955 р. світ з'явився хронограф Zenith – перший у світі хронограф з індикацією всесвітнього часу. Щоб дізнатися час у будь-якому куточку земної кулі, його власнику вистачило одного погляду. Годинник був оснащений функцією хронографа з центральною секундною стрілкою, 45-хвилинним лічильником у положенні "3 години" та малою секундною стрілкою в положенні "9 годин". По периметру циферблату були розташовані назви міст, які обходять стрілки, виконані у вінтажному стилі.

Вчора Каїр. Сьогодні Токіо. Завтра Москва, і нехай зміна часових поясів Вас не лякає. У годиннику Pilot Doublematic з функцією «світового часу» Ви завжди будете йти в ногу з часом.

Перший диск на корпусному кільці показує час у вибраних містах, другий час доби. Годинник Pilot Doublematic із функцією хронографа оснащений двома заводними барабанами: перший забезпечує функцію вимірювання часу, інший – функцію будильника. Кнопка та заводна головка у положенні «8 годин» дозволяють приводити в дію та настроювати будильник. Час дзвінка відображається на циферблаті за допомогою ажурної стрілки з чорного рутенія з червоним наконечником, а у спеціальному віконці в положенні "8 годин 30 хв" з'являється спеціальний значок, що підтверджує встановлення будильника. Індикатор запасу будильника відображає хід пружини другого заводного барабана в положенні «7 годин».
Під великою датою, у положенні «3 години» розміщено 30-хвилинний лічильник хронографа. Центральна секундна стрілка хронографа оснащена наконечником, обробленим люмінесцентним складом Superluminova. Годинна та хвилинна стрілки виконані у спортивному дизайні, який наголошує на приналежності хронографа до творів високого годинникового мистецтва XXI століття. Годинна шкала представлена рельєфними люмінесцентними цифрами, які нібито ширяють над сріблястим або чорним матовим циферблатом, підданим піскоструминній обробці. Годинник відрізняється ідеальною читальністю показань. Годинник поміщений у 45-міліметровий корус зі сталі або рожевого золота з чергуванням матового та полірованого оздоблення та оснащений механізмом з автоматичним підзаводом El Primero 4046, чудовим оздобленням якого (і, зокрема, ротора) можна милуватися через прозору задню кришку із сапфірового скла. Механізм складається з 439 деталей, пульсує з частотою 36000 напівколивань на годину і має щедрий запас ходу – 50 годин.

Технічні характеристики
Артикул
Pilot doublematic у сталевому корпусі: 03.2400.4046/21.C721
Pilot doublematic у корпусі з рожевого золота: 18.2400.4046/01.C721
Механізм
Калібр El Primero 4046, автоматичний
Загальний діаметр: 30 мм
Висота: 9,05 мм
439 деталей
41 камінь
Частота: 36000 пк/год
Запас ходу: 50 годин
Функції
«Всесвітній час»
Центральна годинна та хвилинна стрілки
30-хвилинний лічильник хронографа у положенні «3 години»
Центральна секундна стрілка хронографа
Велика дата у положенні
"2 години"
Центральна стрілка будильника
Індикатор увімкнення будильника у положенні
«8 год 30 хв»
Індикатор запасу будильника в положенні
"7 годин"
Корпус
Сталь або рожеве золото з чергуванням полірованої та матової обробки.
Діаметр: 45 мм
Водонепроникність: 5 ATM
Задня кришка із сапфірового скла
Циферблат
Чорний матовий з люмінесцентними цифрами та стрілками, обробленими складом Superluminova або сріблястий із цифрами із золота 5N та люмінесцентними стрілками, обробленими складом Superluminova
Браслет
Ремінець із крокодилової шкіри, з виконаними вручну видимими стібками; сталева застібка, що розкладається, або традиційна застібка з 18-каратного золота

Інші новини по темі
Огляд годинника Rolex Cosmograph Explorer
08.09.2023 Огляд годинника Rolex Cosmograph Explorer

Годинник Oyster Perpetual Explorer втілює в собі дух пригод і завзятість, яка стоїть за кожним подвигом.

Читати далі
Лімітовані серії Vacheron Constantin Overseas Chronograph та Dual Time Everest
30.06.2023 Лімітовані серії Vacheron Constantin Overseas Chronograph та Dual Time Everest

Цей унікальний годинник тепер втілює свої естетичні коди у двох нових моделях Overseas Limited Edition "Everest", сфотографованих з цієї нагоди самим Корі Річардсом

Читати далі
Годинники
Вхід до особистої колекції

Реєстрація

Відновлення паролю