Після першої успішної моделі Bugatti Super Sport у білому 18-каратному золоті, була представлена у 2010 році у Пеббл-Біч, поряд з автомобілем, який надихнув його дизайн. Часовий механізм, який поміщений у конструкцію – це вираз високого вартового мистецтва Parmigiani Fleurier. Новинка вийшла в обмеженій кількості – 30 екземплярів.
Калібр Parmigiani 372 з резервним ходом 10 днів був розроблений у двох площинах, щоб відповідати контурам нової моделі Bugatti. На зап'ясті годинник знаходиться під кутом 90°. З іншого боку баланс та спускове колесо, мости утворюють дугу, яка нагадує овал Bugatti. Балансове колесо, як і круговий міст зайняли положення по центру з відкритим виглядом крізь сапфірове скло. Механізм зібраний із 333 деталей, шість з яких виконані із сапфіру.Розміри механізму: 15,96х25,00х37,01 мм. З балансовою частотою обертання 21 600 п/год (3 Гц), стоїть на 40 дорогоцінних каменях, дві заводні пружини. Мости з ексклюзивним оздобленням "Кот-де-Женев", круговим зернінням і піскоструминною обробкою, основна пластина скошена. Мають захист від вологи всього до 1 Атм.
Струнки Bugatti Super Sport відповідає фюзеляжу крила, який символізує форму корпусу з виступами в стилі Parmigiani Fleurier. Надзвичайно ергономічний корпус на зап'ясті забезпечує комфорт при носінні. Корпус цієї моделі Bugatti Super Sport (реф. PFH365-1001400-HA1442) виконаний з 18-картаного рожевого золота, що вимірює: 36,00х50,70 мм заввишки: 22,70 мм. Корпус копіює лінії крил Bugatti Veyron.
Спеціально для цієї моделі був розроблений ремінь зі шкіри алігатора в чорному кольорі з застібкою, що розкладається, з рожевого золота 18К з полірованою обробкою. Циферблат виконаний в опалово-чорному кольорі із золотою основою. По центру є прозорі ділянки, які відкривають вид на колеса, в центральній частині вміщено дельтоподібні стрілки, що вказують годину та хвилини. На задній кришка є індивідуально вигравіруваний номер \"XX730\".