Цього тижня у Женеві Ressence повертається до свого Type 3 з новим поглядом на концепцію повністю чорного кольору, вперше представлену у Type 3 B та Type 3 BB.
Це новий Type 3 BB2, і він просувається далі у бік мінімалізму, ніж будь-коли, зберігаючи при цьому блискучу естетику масляного наповнення, яка визначає колекцію. Результатом може стати найбільш захоплююче виконання Type 3 на сьогоднішній день – якщо вам подобається чорний колір, звісно. Тут є безшовна якість, яка менш переривається, ніж у попередніх прикладах, оскільки цей крок йде далі існуючого Type 3 B, використовуючи чорний корпус. Результатом є нова Type 3 BB.
Type 3, можливо, є найчистішою квінтесенцією ідеалу Ressence, який кидає виклик будь-яким традиційним очікуванням, які ми маємо щодо зчитування часу. Він також пропонує найпереконливіший погляд на здатність бренду заповнювати дисплей олією. Результатом є циферблат, який виглядає так, ніби він намальований на поверхні кристала, коли він насправді перебуває у постійному обертальному русі. Годинник, заповнений олією, на жаль, рідкісне видовище, тим більше в парі з механічним механізмом, як у даному випадку. Читання виняткова буквально під будь-яким кутом, який пропонує вам хоча б найменший вид на циферблат.
У цьому Ressence використовується базовий калібр ETA 2824/2, на який Ressence поміщає свою запатентовану систему Ressence Orbital Convex System або ROCS, яка складається з 215 деталей і дозволяє здійснювати орбітальний танець кожного з циферблатів. Тут немає стрілочного стека, тільки частини циферблата, що постійно обертаються, які створюють динамічний, змінний вигляд з кожним моментом. Це те, що робить годинник Ressence таким особливим, і це посилюється, коли вид відчувається через заповнений олією корпус.
Цей Type 3 є продовженням теми чорного на чорному цього іконоборчого бренду, тобто базовий чорний циферблат ідеально поєднується із чорним корпусом, створюючи вигляд, схожий на гальку, який тактильно приємний на зап'ястя, незважаючи на розміри корпусу 44 мм x 15 мм. Корпус з титану також допомагає в цьому, але в цілому це дуже зручний годинник, який відчувається майже шовковистим на зап'ястя. Заводна головка відсутня (задня кришка, що обертається, управляє заводом і налаштуванням), а вушко коротке, що дозволяє використовувати тільки наскрізний ремінець, тобто вони не носяться як звичайний годинник.
Останній чорний циферблат, який ми бачимо тут, використовує мінімалістичний дизайн, ніж ми бачили в цій серії в минулому. Хвилинний індекс був видалений, залишивши позначки на кожному 5-хвилинному сегменті навколо циферблата, в той час як маркери дати відображаються темно-сірим тоном. Ефект - набагато чистіший зовнішній вигляд, який підкреслює вигин корпусу та циферблата. Це мінімалістичний підхід, хоча я б не зайшов так далеко, щоб назвати це мінімалістичним дизайном. Це добрий баланс.