Дві основні особливості Urwerk UR-230 - це відкидна кришка, що замикається, на циферблаті годинника і нова система «повітряного гальма» в автоматичному механізмі. Urwerk експериментував з різними клямками, кришками та важелями на моделях годин у минулому. Іноді ці елементи мають функціональне значення (наприклад, допомагають заводити годинник), а іноді вони просто косметичні. У UR-230 «Eagle» шарувата карбонова кришка CPT спроектована так, щоб більшу частину часу перебувати в опущеному положенні та змінювати зовнішній вигляд циферблата, а також (теоретично) захищати його частину. З опущеною карбоновою кришкою ви можете легко бачити більшу частину циферблату та читати час. Коли вона піднята, ви можете бачити задні індикатори ускладнень, а також насолоджуватися більшим оглядом механізму. Я б не рекомендував ходити з піднятою крихкою кришкою, очікуючи, що вона за щось зачепиться.
Корпус загалом великий, але зручний для носіння: ширина 44,8 мм, товщина 18,4 мм, відстань від вушка до вушка 53,5 мм. Корпус водонепроникний до 30 метрів і виготовлений із комбінації чорного титанового металу та шаруватого вуглецю CTP. Карбонові елементи мають гарну зернисту текстуру. Ми також бачимо цікавий ступінчастий текстурований ремінець, який допомагає посилити загальну велич і естетику носіння UR-230. Футуристичний, але елегантний корпус залишається кумедним та візуально привабливим для носіння на зап'ясті.
Усередині UR-230 знаходиться новий механізм, який ґрунтується багато на чому з того, що Urwerk створив у минулому. Механічний механізм – це калібр UR-7.30 automatic, і на перший погляд він виглядає як багато інших механізмів Urwerk. Час вказується за допомогою супутникової стрілки, що блукає, яка «цифровим чином» вказує поточну годину, поки вона ковзає по доріжці хвилинного індикатора. На перший погляд, у цьому останньому механізмі Urwerk немає нічого унікального. Для супутніх ускладнень Urwerk вирішила знову зосередитись на безпечному та міцному заводі під час високоударних видів діяльності. Автоматичні механізми з більшою ймовірністю ламаються, аніж механізми з ручним заводом в екстремальних ситуаціях. Дозвольте мені додати, що неясно, чи зможуть інші частини годинника UR-230 пережити деякі зі сценаріїв, на які розрахований механізм. Механізм UR-7.30 має дві системи, призначені для захисту годинника, і обидві вони вимагають ручного втручання користувача. Основна продуктивність UR-7.30 полягає в тому, що він працює на частоті 4 Гц та має запас ходу близько 48 годин.
Чи практично взагалі захищати годинник вручну? Ні, люди віддали б перевагу автоматичному/пасивному захисту для своїх механізмів, але приховані функції безпеки — це не весело. Щоб заохочувати взаємодію між власником та годинником, Urwerk любить розробляти ускладнення, щоб сприяти такому типу взаємодії, збільшуючи задоволення, яке користувачі отримують від носіння маленької машини на зап'ястя. Однак, якщо ви ставитеся до того типу людей, які люблять дивитися на свій дорогий годинник, але не надто багато з ними возитися, я рекомендую щось із Японії. Перше з ускладнень безпеки це те, що Urwerk вже робив раніше. Один із двох круглих перемикачів на задній стороні корпусу UR-230 дозволяє вимикати/блокувати автоматичний ротор. Ручний завод, як і раніше, можливий за допомогою головки в цій моделі. Відключення ротора захищає решту механізму, якщо ротор рухатиметься з небезпечною швидкістю при дії високих перевантажень. Знову ж таки, користувачеві спочатку потрібно буде передбачати таку небезпеку, а потім перевести годинник у ручний, а не автоматичний режим заводу. Крім перемикача, на циферблаті є індикатор, що дозволяє дізнатися про налаштування заводу механізму UR-7.30.