Титановий наручний годинник Urwerk UR-105 CT KRYPTONITE з покриттям PVD виконаний у звичайному стилі, від справжнього бренду Urwerk, на матерчатому чорному ремінці. Новинка 2018 року з одного боку – строга, з іншого виконана в авангардному складному стилі.
Цього року годинниковий бренд Urwerk відзначає свій 20-річний ювілей. На честь такої події був представлений сучасний годинник URWERK UR-105 CT Streamliner, натхненний ранніми роками творців, Мартіна та Фелікса.
URWERK UR-105 CT Streamliner поповнила низку колекції UR-105, яка вперше була випущена в 2014 році, зібрана на підставі годинникового механізму з ручним підзаводом UR-105M "Iron Knight" та "Dark Knight", а пізніше - автоматична версія UR-105 TA. Цей же годинник, як і в старі часи в автомобільній промисловості, був перетворений на кілька інших видань - з використанням загального корпусу та загального годинникового механізму, але з іншою «кароззерою» (з T-Rex, Clockwork Orange або версією Raging Gold). У 2017 році колекція 105 придбала ще один редизайн, проте цього разу із досить великою переробкою корпусу.
На верхній частині годинника знаходиться «капюшон», який можна відкрити, щоб розглянути внутрішні елементи - у той час як при закритті цієї кришки видно лише основні моменти, що відображають час. Для цього достатньо натиснути кнопку, розташовану у верхній частині кришки. Коли ж кришка годинника URWERK UR-105 CT Black Streamliner в закритому положенні, його зовнішній вигляд досить суворий, оскільки видно лише невелику криволінійну смугу (відображає час), але як тільки захисна кришка відкрилася, годинник показує технічну частину, холодного і металевого годинникового механізму, карусель із супутниковим ускладненням. UR-105 CT Streamliner випускається у двох версіях: титанова дзеркальна версія з червоними акцентами, а також титанова із чорним PVD покриттям з яскравими жовтими акцентами навколо циферблату.
Натхнення для URWERK UR-105 CT Black Streamliner пов'язане з Нью-Йорком... Чому? Ну, насправді це сходить до ранніх років бренду. У березні 1997 року Мартін Фрей закінчив Коледж мистецтв та дизайну в Люцерні (Швейцарія) і переїхав до Нью-Йорка, де він приєднався до інших швейцарських художників у створенні Об'єднаної асоціації швейцарських художників (США). Фелікс все ще був на той час у Женеві... але не набагато довше. Поки молода компанія створювалася, Фелікс узяв літак до Нью-Йорка, щоб приєднатися до його друга. Феліксу Баумгартнеру було 22 роки, Мартін трохи старший. Разом у місті своєї мрії вони блукали вулицями, фотографуючи Нью-Йорк, його будинки з червоною цеглою, хмарочоси у стилі ар-деко та блискучий метрополітен. Ці картини заповнили їхні уми і ніколи не залишать їх.
Ці зображення тепер повертаються в реальному світі з URWERK UR-105 CT Streamliner, дизайн якого відображає стиль Art-Deco, що часто видно в архітектурі Нью-Йорка. Його унікальна форма - чудовий восьмикутник із глибокими канавками вздовж його довжини. Вплив Art Deco проявляється в його геометричній незграбності та симетрії. Мінімалістський дизайн з кількома оборками та чистими лініями, як і Empire State, Chrysler та будівлі Comcast.
Якщо порівняти новинку з попередніми моделями годинника, ви відразу ж помітите, що внутрішня частина була перероблена. Карусель тепер повністю відкрита, базова пластина легша і повітряніша. Крім того, до моделі UR-105 CT Black Streamliner був доданий цифровий секундомір, який зайняв позицію зліва та запас ходу, що знаходиться на протилежному боці. Ці дві функції відсутні у стандартному UR-105. Цифрові секунди є примітними тим, що вони показують десятки секунд. Механізм був виготовлений із використанням фотолітографічного процесу, причому кожен маркер відкритий, щоб зробити його максимально легким. Таким чином, він важить менше однієї десятої грами.
Інша частина годинникового механізму залишається без змін, а його блукаючий годинник працює протягом 60 хвилин. Автоматичний підзавод із двома пневматичними турбінами, які розташовані з задньої сторони корпусу регулює швидкість підзаводу, яку можна встановити за допомогою важеля. Для цього необхідно повернути важіль у положення STOP, щоб від'єднати систему підзаводу та закрутити пружину за допомогою головки. Проміжне положення, RED (для зменшення) включає турбіни, щоб послабити підзавод ротора і уникнути перенапруги пружини, якщо ви активні.