Модель годинника Virtuoso VIII 10-day flying tourbillon big date реф. T10GD002-SB1 2017 року випуску, виконана у білому золоті з діамантами багетного огранювання. Циферблат чорного кольору, з видом на мости, прикрашені гравюрою. Зручний годинниковий механізм з функцією ручного підзаводу дозволяє легко налаштувати дату, достатньо натиснути на головку заводу в положенні на 12 годинах. Круглий корпус діаметром 44 мм і висотою 13.45 мм захищений від подряпин опуклим сапфіровим склом з покриттям антивідблиску. Профіль виконаний із дорогоцінного білого золота. Поверхня безелю налічує 60 діамантів багетного огранювання, вагою 4.28 карат. Годинник оснащений турбійоном, що парить (зайняв положення на 6 годинах) і великою датою (розташована на 3 годинах).
Три інноваційні розробки були випущені на честь 195-річчя оригінального бренду Bovet. Всі моделі оснащені незвичайним склом циферблата, що звужується донизу. Новаторська концепція скла демонструє нові можливості декорування, а також експериментів із формою представлення індикацій та конфігурацією механізму.
Цілісна платина і мости, прикрашені чергуванням завитків (мотив Fleurisanne). Калібр17BM03-GD відповідає за функціональність двостороннього турбійону, що парить, в основі якого лежить баланс зі змінною інерцією. Щоб полегшити каретку турбійону та мінімізувати негативну дію магнітних полів, міст турбійону був виконаний з титану. Все оздоблення виконане вручну майстрами Bovet.
Індикатор часу був мінімізований, відведено простір лише для годинної та хвилинної стрілок (трохи зміщені від центру). Індикатор запасу ходу став на 10 годин. Великий покажчик дати зайняв місце на 3 годинах. Секундомір був поєднаний із кареткою турбійону. До створення стилю цифр, хвилинна розмітка і форма стрілок на циферблаті підштовхнули історичний кишеньковий годинник взятий з колекції Bovet.
Циферблат представлений у 3 варіантах: чорний та кольори слонової кістки покриті лаком, а також варіант з авантюрину. Щоб власник годинника не обтяжував себе стомлюючою процедурою підзаводу, механізм був оснащений сферичним диференціалом. На складну конструкцію механізму із тривимірним зубчастим зачепленням компанія Bovet оформила 2 патенти. Завдяки використанню сферичного диференціалу, кількість обертів заводної голівки у процесі підзаводу вдалося скоротити вдвічі.