Влітку 2025 року виповнюється 224 роки з дня однієї з найважливіших віх в історії вартового мистецтва - дня, коли в 1801 Абрахам-Луї Бреге отримав патент на свій легендарний винахід - турбійон. Тоді у Франції використовувався республіканський календар, запроваджений після Революції, щоб дистанціюватися від роялістських традицій. Ця система ділила рік на 12 рівних місяців по 30 днів, з додаванням п'яти чи шести днів наприкінці відповідності сонячному году. Патент Бреге був поданий у місяць месидора, названий на честь латинського слова, що означає «врожай». В офіційних документах зазначено дату 7 месидора IX року, що відповідає 26 червня за григоріанським календарем.
В ознаменування цього видатного досягнення Breguet представив годинник Classique Tourbillon Sidéral 7255. Це може здатися несподіваним, враховуючи багату історію бренду, пов'язану з турбійоном, але Breguet вперше представив турбійон, що ширяє. У даному випадку Sidéral відсилає не до зоряного часу, а до космічної естетики годинника, а саме до їхнього циферблату з авантюринової емалі, який нагадує зіркове нічне небо.
Крім того, що це турбійон, що парить, це також загадковий турбійон. Breguet вперше дослідив цю концепцію в 2007 році з Classique Tourbillon Messidor 5335. У той час загадковий наручний годинник був досить рідкісним; Cartier залишалося шість років до випуску свого першого загадкового наручного годинника. Єдиним годинником, який балувався цією темою, були трилогія турбійонів Томаса Прешера та Corum Tourbillon Saphir. Останні, в цікавому повороті, відрізнялися механізмом, начебто, підвішеним без мостів і платин. Обидві моделі були згадані в патенті, поданому Breguet в 2004 році, і Classique Tourbillon Messidor 5335 був задуманий як чистий вираз концепції, що усуває будь-який видимий механічний зв'язок з турбійоном. Нові Classique Tourbillon Sidéral 7255 механічно майже ідентичні Messidor 5335, а ключовою відмінністю є конструкція самого турбійону.
Як і у всіх попередніх ювілейних випусках, корпус виготовлений із нового фірмового золотого сплаву Breguet Gold. Це сплав золота, срібла, міді та паладію. Паладій надає металу більш нейтральний відтінок між жовтим та рожевим золотом, а також підвищує його стійкість до зміни кольору з часом. Пропорції годинників компактніші, ніж Messidor 5335, діаметром 38 мм, хоча і трохи товщі - 10,2 мм. Збільшення висоти було усвідомленим рішенням, яке дозволило підняти турбійон на 0,9 мм над циферблатом для більш виразного візуального ефекту.
Циферблат годинника Classique Tourbillon Sidéral 7255 також є першим для Breguet, де використовується авантюринова емаль - техніка, раніше впроваджена дочірнім брендом Omega. Це не просто лист авантюринового скла, вміщений під стрілки. Breguet обробив авантюрин як справжню емаль, піддавши його обробці методом grand feu.
На відміну від традиційних авантюринових циферблатів, які зазвичай вирізаються із цільного авантюринового скла, Breguet починає з порошку авантюринового скла, як це робиться з традиційною емаллю. Однак цей порошок не ідентичний стандартного емальованого порошку; зерна повинні бути трохи більшими, щоб зберегти характерний блиск мідних включень, зважених у склі. Потім цей порошок наноситься послідовними шарами на заготівлю циферблату, кожен з яких обпалюється в печі при температурі понад 800 °C. Для досягнення бажаної глибини та блиску потрібно не менше п'яти випалів. Однак кожен етап процесу пов'язаний з ризиком, оскільки частки міді особливо леткі за таких високих температур. Також дуже важливо контролювати розподіл та осадження емалі під час кожного випалу. Breguet розробив циферблат зі структурними межами: золота основа має піднятий обідок та золотий безіль турбійону. Разом вони діють як утримуючі стінки, утримуючи емаль у чітких межах під час випалу.
В результаті вийшов циферблат, що поєднує в собі сяючу глибину емалі з космічним мерехтінням авантюринового скла. Стрілки, накладні цифри Breguet, а також написи Breguet і Tourbillon виконані із золота Breguet, як і саме кільце з синім PVD-покриттям. З боків від позначки «6 годин» знаходяться секретні підписи Breguet, які історично використовувалися компанією AL-Breguet як захист від підробок.
Механізм усередині - калібр 187M1 - цікавий тим, що всі компоненти довелося майстерно змістити, щоб вони не захаращували візуально простір навколо турбійону. Барабан та ходова частина зміщені вліво від механізму, навпроти заводної голівки. Проміжні заводні колеса встановлені для подолання відстані до механізму храпового барабана, а механізм розташований вище центральної лінії і приводиться в рух безпосередньо барабаном. Основний принцип годин-загадок добре відомий: деталі підтримуються прозорими сапфіровими дисками, які рухаються зубами шестерень на металевих ободах. Тим не менш, він цікавий, особливо тим, чим відрізняється від Messidor 5335.
На перший погляд, загадкові турбійони можуть здатися турбійонами, що парять, оскільки у них немає виступаючого верхнього моста, що підтримує каретку на платині. Відсутність видимої опори створює ілюзію вільного ширяння каретки в просторі, що обертається без будь-яких механічних кріплень. Насправді, як і моделі Messidor 5335, турбійон підтримується з обох сторін; як верхня, так і нижня осі каретки турбійону встановлені на камінні, які, у свою чергу, встановлені в прозорі сапфірові диски. Однак у моделі Classique Tourbillon Sidéral 7255 верхній сапфіровий міст відсутній.
Решта механізму повністю прихована під платиною із золота Breguet, що гільошує з новим гільошованим візерунком Quai de l'Horloge. Цей годинник просто необхідно побачити на власні очі: циферблат з авантюринової емалі та таємничий турбійон. Серія обмежена 50 екземплярами, а ціна на старті продажів складе понад 199 тисяч швейцарських франків.