Сортувати за ціною Сортувати за: Сортувати за: Новинками Стан Тип Призначення Матеріал корпусу Покриття корпусу Форма корпусу Функції Тип циферблату Колір циферблату Браслет/Ремінець Водонепроникність
Україна +380964502000

Кращі бренди розкішних годинників, в які варто інвестувати

Останнім часом годинники люксових брендів стали потужним інструментом інвестицій, усі аргументи в нашій статті!

Чи замислювалися ви коли-небудь про інвестування? Звичайно рано чи пізно ми приходимо до цього. І звичним для нас було інвестувати у золото, діаманти, антикваріат, витвори мистецтва, нерухомість, криптовалюту, фондовий ринок. Але у світі все змінюється і годинники стають несподівано привабливими для інвестицій.

Політика самих брендів за останнє десятиліття побудована так, що купуючи певний годинник, з часом, вони зростають у ціні. Якщо, звичайно, ми говоримо про такі бренди як Audemars Piguet, Patek Philippe, Rolex та з недавніх пір Richard Mille. Деякі моделі цих брендів дійсно цінні і їх не виробляють багато, вони через десятиліття дуже виростають у ціні і ви стаєте справжнім володарем цих ексклюзивів. Продаються вони дуже легко, у черзі серед щирих любителів та колекціонерів стоять і самі бренди, які за останні п'ять років активно займаються вторинним ринком.

Щоб інвестиції в годинники були дійсно успішними, потрібно мати тонкий смак і звичайно ж знання на цьому ринку. Бажання придбати наручний годинник мало, необхідно глибоко познайомиться з історією і мати немалу колекцію базових годинників, щоб дійти справжнім цінностям. Можливо вникнути в це самому та регулярно вивчати новинки та тенденції, відвідуючи бутіки, купуючи годинники. А можна довіритися професіоналам у цій сфері, адже годинники в які вкладаються не малі гроші повинні мати безперечні переваги.

Першим, хто розглядав годинники як інвестицію прибуткового бізнесу, був власник аукціону Antiquorum -Osvaldo Patrizzi. Має одну з найбільших приватних колекцій Patek Philippe. Тепер Освальдо, через 20 років, розповідає журналістам, як скуповував рідкісні екземпляри годинників за смішними цінами. Майбутні цінні колекції розглядалися колись як статусний аксесуар і багато з них довго припадали пилом на полицях бутиків Нью-Йорка. Але згодом продумана політика брендів і загальний добробут людей перевищив вартість деяких екземплярів у тисячі разів.

Відомі компанії створюють годинники в невеликих кількостях, а деякі і в єдиному екземплярі. Наприклад, Patek Philippe не все можна купити відразу в бутіку, щоб отримати деякі хронометри потрібно особисто пройти співбесіду з власником. Компанія ретельно стежити за долею кожного такого творіння і не відпускає нижче за певний рівень. Richard Mille підкорив серця сучасністю, винятковою майстерністю та авангардним дизайном, у кожній моделі задіяні масштаби космічного виробництва, що привабило знаменитостей та мільярдерів усього світу. Годинник Richard Mille часто випускається в колаборації з відомими особистостями, що надає цим лімітованим серіям особливу цінність. А ось компанія Audemars Piguet, головним хітом якої є модельний ряд Royal Oak, так само пішла шляхом ретельного вивчення майбутнього власника, і це єдина годинникова фірма, яка належить нащадкам засновників бренду.

Інвестиції в годинники та біржові показники - порівняння

Порівнюючи динаміку вторинного ринку розкішного годинника з акціями, ми виявляємо, що годинник Patek Philippe перевершив два найпопулярніші індекси фондового ринку — S&P 500 і FTSE 100.

Важливо, що це не є явищем, специфічним для конкретного бренду, оскільки весь годинний ринок слідує за аналогічною тенденцією. Однак це стосується не всіх брендів розкішного годинника. Rolex, можливо, найпопулярніший бренд, показав приблизно такі ж результати, як індекс S&P 500, але все ж перевершив індекс FTSE 100.

Інвестиції в годинники та дорогоцінні метали - порівняння

 

Аналітики також з'ясували, що дорогоцінні метали є відмінним активом для захисту себе від інфляції, але вони не мають кращого коефіцієнта повернення вкладених коштів. За останні 5 років ринок люксового годинника приносив прибутку вчетверо більше ніж золото і дванадцять разів більше, ніж, наприклад, срібло. Зрозуміло, що в останні п'ять років розкішний годинник був не просто модним вибором, а й сильним інвестиційним рішенням.

Інвестиції в годиники та криптовалюту - порівняння

Якщо ви вклали 1000 фунтів стерлінгів у Etherium у 2017 році, ви могли б дозволити собі розкішну яхту високого класу у 2022 році. Криптовалюти, такі як Біткойн та Ефіріум, за останні п'ять років принесли величезну рентабельність інвестицій у 3512% та 7366% відповідно. Це перевищує ті 93%, які ви могли б заробити, інвестуючи у Rolex.

Як завжди, це не обов'язково вказує на майбутнє цих активів. Криптовалюта різко зросла в 2017 році і відродилася в 2020 році, але розкішний годинник існує набагато довше. Цікаво буде подивитися, що відбудеться найближчими роками з обома цими класами активів.

Інвестиції в годинники та люксовий одяг - порівняння

За останні 5 років вам було б краще інвестувати в ретельно відібрані дизайнерські сумки або колаборації одягу, ніж у нерухомість або фондовий ринок. Ми проаналізували ефективність культової сумки Louis Vuitton Speedy, дохід від якої за останні п'ять років становив дивовижні 58%. 2020 року сталося серйозне падіння цін, але, крім цього, вони стійко зростали.

Ми також проаналізували результати культового співробітництва Louis Vuitton та Supreme з випуску Monogram Red Belt, прибутковість якого склала 61% за останні п'ять років, а також обмеженої серії кросівок Nike MAG Back to the Future (2016), вартість яких злетіла до небес. із прибутковістю 207% за останні п'ять років.

Незважаючи на те, що ці товари показали добрі результати, швейна промисловість дуже постраждала. Інвестиції в моду, як правило, безпечніше на ринку розкішного годинника, який менш волатильний, ніж ринок інших предметів розкоші.

Інвестиції в години та суперкари - порівняння

 

Ми проаналізували характеристики трьох найбільш затребуваних суперкарів і всі вони мають схожі характеристики. У Lamborghini Aventador і Bentley Flying Spur рентабельність інвестицій склала 6% за п'ятирічний період, тоді як Ferrari 488 фактично мала негативну рентабельність інвестицій у -7%.

Перше місце займає Patek Philippe із рентабельністю інвестицій 207% за останні п'ять років. Rolex, прибутковість яких за останні п'ять років становила 93%, не посідає навіть другого місця. Ця честь дістається Audemars Piguet, яка загалом принесла 158%. Vacheron Constantin займає 4-е місце з ROI 55%, а A.Lange & Söhne - 5-е з показником повернення інвестицій 18% за останні п'ять років. У поле зору потрапили окремі моделі.

Найприбутковіші з погляду повернення інвестицій годинникові бренди

 

Інші новини по темі
Yiqing Yin приєднується до кампанії Vacheron Constantin
30.06.2023 Yiqing Yin приєднується до кампанії Vacheron Constantin

Іцинк Інь створює колекцію Égérie для Vacheron Constantin вперше у 2020 році.

Читати далі
Огляд годинника Rolex Day-Date
30.06.2023 Огляд годинника Rolex Day-Date

Oyster Perpetual Day-Date - найпрестижніший і найексклюзивніший годинник у колекції Oyster Perpetual.

Читати далі
Годинники
Вхід до особистої колекції

Реєстрація

Відновлення паролю