У постійно мінливому світі Hublot залишається вірною своїй філософії бути першим, унікальним, відмінним від інших: уявити новий Big Bang, який отримав назву Millennial Pink, розроблений у співпраці з Garage Italia та Lapo Elkann. Новий підхід до хронометражу, який дивиться в майбутнє, задає тенденції. Це більше, ніж годинник, це стан душі.
Для деяких це порошок рожевого чи пастельного кольору; для інших - тонка суміш бежевого та лососевого, абрикосового та грейпфрутового. Millennial Pink, що інтригує і не піддається визначенню, займає своє місце сьогодні як рожевий, який знаходиться не у винятковому царстві жінок чи чоловіків, але дійсно є символом абсолютно нового покоління. Цей особливий відтінок знаменує собою сейсмічний зсув, який змінить статус-кво: встановлені традиційні цінності переглядаються через призму позитиву. Рожевий – цей рожевий – виражає ніжний, змістовний та впевнений підхід до життя. Свіже, молоде бачення, повна речовина, яка перевизначає стиль.
Його 42-міліметровий корпус задає тон: із сучасного легкого алюмінію, унісекс та монохромний матеріал, анодований, сатинований та наскрізний тисячолітній рожевий. Цей технічний подвиг став можливим завдяки дослідженням, проведеним інженерами Hublot. Цей високоспецифічний колір виходить анодуванням, процесом, який захищає та прикрашає деталь, і має ту перевагу, що надає корпусу та його компонентам бажаного пастельного відтінку у поєднанні з чудовою стійкістю до подряпин та ударів. Його пропорції гарантують, що він ідеально сидить на будь-якому зап'ясті. Підлога нейтральна. Механізм виробництва хронографів Unico, що має 72-годинний запас ходу, має механізм хронографа з боку циферблата.