Друга спільна робота Денієла Аршама та Hublot робить фурор своїм скульптурним сприйняттям часу.
Час пульсує, розбивається вщент і перетворюється в останній творчій співпраці Hublot з американським художником, що працює в різних галузях мистецтва, Денієлом Аршамом. Якщо їхнє попереднє творіння – трансформований годинник MP-16 Arsham Droplet – являло собою переосмислення кишенькового годинника як футуристичного артефакту, то новий MP-17 Meca-10 Arsham Splash Titanium Sapphire відбиває мить сплеску, застиглого в русі. Вони перетворюють ефемерну плинність води на тверду форму, прозорість – на архітектуру, а механічну точність – на скульптурну поезію.
Світова прем'єра відбулася 9 жовтня 2025 року у Сінгапурі в історичному готелі Raffles, де вранці зібралися представники міжнародної преси, щоб стати свідками дебюту цієї лімітованої моделі. Проте ембарго було знято лише о 21:30 того ж вечора. MP-17 – це перший наручний годинник, розроблений Аршамом для Hublot. Цей годинник відчувається не стільки як інструмент часу, скільки як скульптура, що носиться. Натхненний геометрією краплі, 42-міліметровий титановий корпус плавно перетікає в органічні вигини, обрамлений матовим сапфіровим безелем, який ніби ширяє – ніби самий час застиг у плескіті.
Зображуючи швидкоплинний рух води, MP-17 поєднують у собі скульптурну виразність і механічну точність. Матовий сапфіровий безель надає годинникам повітряну прозорість і глибину, посилюючи відчуття плинності, що визначає їх силует. Аршам згадує, що використання матового сапфіру стало для нього абсолютно випадковим відкриттям: його зачарував неполірований вигляд зворотного боку присланого йому зразка сапфіру, і ідея зберегти цю первісну, незайману текстуру лягла в основу дизайну.
Через отвір у формі бризок на циферблаті видно мануфактурний механізм HUB1205 Meca-10 з ручним заводом, що має вражаючий 10-денний запас ходу. Калібр, видимий як з боку циферблата, так і через задню задню кришку, демонструє технічну досконалість Hublot: кожен компонент покритий сірим PVD-покриттям і розташований в асиметричній архітектурній композиції.